fa ثبت نام و ویرایش آزمون دکتری وزارت بهداشت از فردا مهلت جدید ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ از فردا ۲۲ اردیبهشت آغاز می‌شود. 5/11/2019 3:38:32 PM 5/11/2019 3:38:27 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت نام و ویرایش آزمون دکتری وزارت بهداشت از فردا

مهلت جدید ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون دکتری تخصصی علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ از فردا ۲۲ اردیبهشت آغاز می‌شود.
شنبه 21 اردیبهشت 1398 ساعت 15:38
ثبت نام و ویرایش آزمون دکتری وزارت بهداشت از فردا
به گزارش خبرگزاری فارس، با توجه به تغییر زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸، مهلت ویرایش و ثبت نام مجدد در اردیبهشت در نظر گرفته شد.
زمان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی سال ۹۸ به منظور کمک به متقاضیان شرکت در آزمون دکتری تخصصی ساکن در مناطق درگیر با سیل اخیر از ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت به ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه سال جاری تغییر کرد.
از همین رو آزمون کتبی تمامی رشته‌هایی که روز ۱۲ اردیبهشت ۹۸ برگزار می‌شد به روز پنجشنبه ۳۰ خرداد ۹۸ و آزمون کتبی رشته‌هایی که روز ۱۳ اردیبهشت برگزار می‌شد نیز به روز جمعه ۳۱ خرداد ۹۸ منتقل شد.
مهلت جدید برای ثبت نام و ویرایش اطلاعات داوطلبان آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته‌های علوم پایه پزشکی و بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی به مدت دو روز در نظر گرفته شده است و داوطلبان از روز یکشنبه ۲۲ اردیبهشت تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ۹۸ می‌توانند در این آزمون ثبت نام و یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی