fa اعزام ۶۰۰ پزشک متخصص به مناطق محروم کشور معاون درمان وزارت بهداشت، از اعزام ۶۰۰ پزشک متخصص به مناطق محروم و کم برخوردار کشور خبر داد. 6/8/2019 12:50:46 PM 6/8/2019 12:50:41 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد؛

اعزام ۶۰۰ پزشک متخصص به مناطق محروم کشور

معاون درمان وزارت بهداشت، از اعزام ۶۰۰ پزشک متخصص به مناطق محروم و کم برخوردار کشور خبر داد.
یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 12:50
اعزام ۶۰۰ پزشک متخصص به مناطق محروم کشور
به گزارش خبرنگار مهر، قاسم جان بابایی، در حاشیه نشست خبری وزیر بهداشت که شب گذشته در سالن کنفرانس وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: به منظور رفع کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم و کم برخودار کشور، ۶۰۰ پزشک متخصص به این مناطق اعزام شده اند.
وی با تاکید بر اینکه این پزشکان متخصص قرار است ۱۲ سال در مناطق محروم و کم برخودار حضور داشته باشند، تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، مشکل کمبود پزشک متخصص در مناطق محروم و کم برخودار کشور، ظرف دو سه سال آینده تا حدود زیادی حل شود.
جان بابایی با اشاره به وجود کمبود پزشک متخصص در ۲۳۰ شهر محروم و کم برخوردار کشور، اظهار داشت: بحث ماندگاری پزشکان در برنامه وزارت بهداشت قرار دارد و از همین رو به موضوعاتی همچون اسکان، پرداختی ها و…، توجه شده تا نگرانی پزشکان در این قبیل مناطق رفع شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی