fa کمتر از۳۰درصد جویندگان کار در استان تهران گواهی مهارت آموزی دارند استاندار تهران با بیان اینکه مسئله مهارت آموزی نیاز به تقویت دارد گفت: کمتر از۳۰درصد جویندگان کار در استان تهران گواهی مهارت آموزی دارند. 6/10/2019 11:45:02 AM 6/10/2019 11:44:50 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
استاندار تهران:

کمتر از۳۰درصد جویندگان کار در استان تهران گواهی مهارت آموزی دارند

استاندار تهران با بیان اینکه مسئله مهارت آموزی نیاز به تقویت دارد گفت: کمتر از۳۰درصد جویندگان کار در استان تهران گواهی مهارت آموزی دارند.
یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 11:44
کمتر از۳۰درصد جویندگان کار در استان تهران گواهی مهارت آموزی دارند
به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بند پی در چهارمین کارگروه تخصصی اشتغال استان تهران طی سخنانی اظهار داشت: از مردم فهیم استان تهران به واسطه حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس و رحلت امام (ره) تقدیر می‌کنم که با حضور با شکوه خود در راهپیمایی روز قدس به همه دشمنان و بدخواهان نظام و انقلاب نشان دادند که محکم و استوار پای همه آرمان ها ایستاده اند.
محسنی بندپی در دامه گفت: راه برون رفت از شرایط فعلی رونق تولید است و امروز رئیس جمهور بخشنامه‌ای را برای استفاده از توان حداکثری واحدهای تولید ابلاغ کرد که انشااله به همین واسطه شاهد رونق بیش از پیش در واحدهای تولیدی خواهیم بود.
وی با بیان اینکه هرگونه تلاش برای ارتقا بخشی شرایط تولید و رونق صنعتی و توجه به سند توسعه‌ای شهرستان‌های استان تهران باید مدنظر فرمانداران قرار گیرد افزود: کمتر از ۳۰ درصد جویندگان کار در استان تهران وجود دارند که دارای گواهی مهارت آموزی هستند و باید این امر را تقویت کنیم.
استاندار تهران اظهار داشت: از ابزارهایی که در شرایط فعلی می‌تواند راهگشا باشد آئین نامه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران مصوب هیأت وزیران است که البته نیازمند بازنگری است چرا که نظام آموزشی ما خلاق نیست و هنوز نتوانسته ایم پیوند بین صنعت، بازار و تولید را با دانشگاه ایجاد کنیم.
محسنی بندپی همچنین از افزایش سقف صندوق کارآفرینی امید خبر داد و بیان داشت: صندوق کارآفرینی امید سقف ۵۰۰ میلیون تومان را به ۱ میلیارد تومان در استان تهران افزایش داده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی