fa واحدهای تولیدی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت اعطای تسهیلات بانکی هستند رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کردستان گفت: بانک‌های عامل اگر از منابع خویش اقدام به پرداخت تسهیلات نکنند خود بانک‌ها زیان می‌بینند لذا انتظار می‌رود در این راستا تمام توان خویش را به کار گیرند. 6/10/2019 1:06:02 PM 6/10/2019 1:05:57 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کردستان:

واحدهای تولیدی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت اعطای تسهیلات بانکی هستند

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان کردستان گفت: بانک‌های عامل اگر از منابع خویش اقدام به پرداخت تسهیلات نکنند خود بانک‌ها زیان می‌بینند لذا انتظار می‌رود در این راستا تمام توان خویش را به کار گیرند.
دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 13:06
واحدهای تولیدی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت اعطای تسهیلات بانکی هستند
واحدهای تولیدی با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت اعطای تسهیلات بانکی هستند
به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌اشرف یوسفی پیش از ظهر امروز در جلسه تخصصی استاندار کردستان با مدیران بانک‌های عامل استان در سنندج اظهار کرد: تمام همت ما این است که بانک‌های دولتی تمام منابع خود را در استان هزینه کنند و در سال رونق تولید این مهم به صورت ویژه پیگیری می‌شود.
وی افزود: هیچ طرحی بابت نداشتن سرمایه در گردش تعطیل نخواهد شد و با تعامل خوب با دستگاه‌های خدمت‌رسان به مبحث رونق تولید توجه ویژه‌ای خواهیم داشت که در این راستا واحدهای تولیدی با بیش از ٦٠درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت هستند.
یوسفی اعلام کرد: ١٤ بانک دولتی استان در سال گذشته حدود ٦٥ میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی در قالب طرح‌های کوچک اشتغال‌زایی واگذار کرده‌اند که از این محل چهار هزار و ٩٠٠  اشتغال‌زایی شده است.
وی افزود: در سال گذشته تسهیلات ازدواج  ١٠٠ درصد پرداخت شده است و این روند در سال‌جاری نیز با جدیت دنبال می‌شود.
یوسفی اظهار داشت: مجریان طرح‌های تولیدی ما حرفه‌ای نیستند و از لحاظ مدیریت فروش، مدیریت بازاریابی، مدیریت منابع انسانی با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و بازار فروش مناسبی ندارند.
وی افزود: اگر بانک‌های عامل از منابع در اختیار اقدام به اعطای تسهیلات نکنند و این منابع را مصرف نکنند با زیان مواجه می‌شوند لذا انتظار می‌رود که برخی بانک‌ها که از این محل عملکرد خود را ارتقا دهند.
کمال حسینی مدیرکل توسعه و جذب سرمایه‌گذاری استانداری کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: کردستان حدود نیم درصد منابع و نیم درصد تسهیلات کشور را دارد.
وی افزود: بانک ملی بیشترین و بانک صنعت و معدن کمترین منابع بانکی را از مجموع  ٩ هزار و ٥٠٠ میلیارد تومان منابع بانکی سال ٩٧  داشته‌اند و در حوزه مصارف بانکی نیز بانک مسکن بیشترین و پست بانک کمترین مصارف را از مجموع ٨ هزار و ١٠٠ میلیارد تومان داشته‌اند.
حسینی اظهار داشت: انتظار داریم بانک‌های عامل در استان تعادلی منطقی را بین منابع و مصارف خود برقرار کنند چرا که نسبت منابع به مصارف بانک‌های استان از ٩٢ درصد سال ٩٦ به ٨٥ درصد در سال ٩٧ رسیده است که انتظار داریم بانک‌های عامل در استان نسبت به افزایش میزان تسهیلات بانکی خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار داریم بانک‌ها در پایان هر سه ماه حداقل چهار درصد افزایش این میزان را داشته باشند تا در پایان سال به هدف مورد نظر در خصوص نسبت منابع به مصارف دست پیدا کنیم.
علیرضا آیینی مدیر امور شعب بانک سپه استان کردستان نیز در این جلسه از آمادگی این بانک در راستای تحقق منویات رهبری در خصوص حمایت از تولید و رونق تولید داخلی تاکید کرد و گفت: ایجاد نسبت منطقی در بین مصارف و منابع بانکی با محوریت قرار دادن حمایت از واحدهای تولیدی از جمله اولویت‌های ما در مسیر حمایت از اشتغال است.
محمد دره‌وزمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: وضعیت منابع و مصارف بانک‌ها همواره در استان یک دغدغه بوده است و متاسفانه بانک‌ها خیلی از طرح‌های إیجادی و نیمه تمام استقبال نمی‌کنند.
وی افزود: ما برای بازسازی و نوسازی خطوط واحدهای تولیدی در سال رونق تولید نیازمند همراهی ویژه بانک‌ها هستیم.
دره‌وزمی خاطرنشان کرد: در سال ٩٧ درخواست ٢١ مورد از این محل داشتیم که تنها با شش طرح با اعتباری حدود سه میلیارد تومان موافقت شده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی