fa عنوان مرکز مشاوران حقوقی،وکلا و کارشناسان تغییر یافت باتوجه به تغییر عنوان مرکز مشاوران حقوقی،وکلا و کارشناسان قوه قضائیه به مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه این مرکز مسابقه طراحی لوگو برگزار می کند. 6/11/2019 4:39:58 PM 6/11/2019 4:39:50 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

عنوان مرکز مشاوران حقوقی،وکلا و کارشناسان تغییر یافت

باتوجه به تغییر عنوان مرکز مشاوران حقوقی،وکلا و کارشناسان قوه قضائیه به مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه این مرکز مسابقه طراحی لوگو برگزار می کند.
سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 16:39
عنوان مرکز مشاوران حقوقی،وکلا و کارشناسان تغییر یافت
به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در نظر دارد لوگوی رسمی خود را به دلیل تغییر نام این مرکز تغییر دهد.
به همین مناسبت، مسابقه‌ای در سراسر کشور برگزار می شود و از عموم هنرمندان و طراحان گرامی دعوت به عمل می آید که جهت ارسال طرح های پیشنهادی خود به نشانی اینترنتی
www.23055.ir مراجعه نمایند
همچنین این مرکز در نظر دارد از همه وکلا، کارشناسان رسمی و کارآموزان محترم خود در سراسر کشور که تمایل به همکاری افتخاری با این مرکز را دارند دعوت به عمل آورد تا زمینه اداره امور مرکز توسط خود اعضای مرکز را فراهم آورد.
تمامی وکلا، کارشناسان رسمی و کارآموزان محترم می‌توانند با مراجعه به وب سایت مرکز (http://23055.ir) و تکمیل فرم مربوطه، آمادگی خود را جهت همکاری با هریک از بخشهای مرکز در سطح ملی یا استانی و با مشخص کردن اولویتهای همکاری اعلام کنند.
بر اساس آیین نامه اسفند ۹۷ ابلاغی آیت الله آملی لاریجانی، نام این مرکز از مرکز مشاوران حقوقی قوه قضائیه به مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده تغییر پیدا کرده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی