fa گردشگری و میراث فرهنگی دو بال توسعه آفرین در شهرها هستند شهردار تهران گفت: در منشورهای بین‌المللی آمده که گردشگری و میراث فرهنگی دو بال توسعه آفرین در شهرها هستند. 6/11/2019 4:42:37 PM 6/11/2019 4:42:31 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
شهردار تهران:

گردشگری و میراث فرهنگی دو بال توسعه آفرین در شهرها هستند

شهردار تهران گفت: در منشورهای بین‌المللی آمده که گردشگری و میراث فرهنگی دو بال توسعه آفرین در شهرها هستند.
سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 16:42
گردشگری و میراث فرهنگی دو بال توسعه آفرین در شهرها هستند
به گزارش خبرگزاری فارس، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح راسته صنایع دستی در خیابان نجات الهی گفت: یکی از مزایای اصلی کشورمان صنایع دستی است.
وی افزود البته از این پتانسیل استفاده نکرده‌ایم و توجه کافی به این دارایی ارزشمندشان نکرده‌ایم.
حناچی به مفهوم ثروت در شهر پرداخت و گفت: آیا ساختمان‌های بلند و مجموعه‌های اقتصادی که عمدتاً همراه با هزینه هستند ثروت هستند؟ حتماً اینگونه نیست.
وی گفت: ثروت‌های شهری باعث نشاط شده و چرخه اقتصادی شهر را می‌چرخانند و باعث تحرک در شهر می‌شناسند.
شهردار تهران گفت: چرا خارجی‌ها اصفهان را به عنوان یک مقصد گردشگری انتخاب میکنند؟ حتماً به خاطر ساخت و سازهای مدرن فعلی نیست بلکه به خاطر آن آثار باستانی و‌تاریخی به جا مانده است.
وی افزود: شهر تهران هم دارای این جاذبه و ارزش است اما باید به توریست‌ها شناسانده شوند.
حناچی خاطرنشان کرد: در منشورهای بین‌المللی آمده که گردشگری و میراث فرهنگی دو بال توسعه آفرین هستند به طوری که سال گذشته یونسکو اقتصاد مبتنی بر فرهنگ را مطرح کرد.
شهردار تهران گفت: نصب اِلِمان‌ها و نمادهای فرهنگساز هم در شهرها برای شناساندن بهتر میراثمان به گردشگران از اهمیت بالایی برخوردار است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی