fa برگزاری اولین دوره آموزشی پلیس حرفه‌ای رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی پلیس حرفه‌ای، گفت: دیگر با روش سنتی قادر به کنترل و مدیریت ترافیک نیستیم و باید پلیس راهور در این زمینه یک پلیس حرفه‌ای باشد. 6/15/2019 4:47:02 PM 6/15/2019 4:47:00 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس پلیس راهور پایتخت اعلام کرد

برگزاری اولین دوره آموزشی پلیس حرفه‌ای

رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به برگزاری اولین دوره آموزشی پلیس حرفه‌ای، گفت: دیگر با روش سنتی قادر به کنترل و مدیریت ترافیک نیستیم و باید پلیس راهور در این زمینه یک پلیس حرفه‌ای باشد.
شنبه 25 خرداد 1398 ساعت 16:47
برگزاری اولین دوره آموزشی پلیس حرفه‌ای
به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم افتتاحیه کارگاه‌های آموزشی پلیس حرفه‌ای راهور پایتخت با حضور سردار یاوری، سردار رحیمی و سردار مهماندار در باغ پردیس ناجا برگزار شد.
سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور پایتخت در مراسم افتتاحیه، بحث آموزش را یکی از دغدغه‌های جدی در فرماندهی فاتب عنوان و اظهار کرد: آموزش اگر به درستی تحقق نیابد تاثیر مستقیم بر ماموریت‌ها خواهد داشت و می‌توان گفت اهداف سازمانی در گرو آموزش است.
رئیس پلیس راهور پایتخت تصریح کرد: در حوزه پلیس راهور فاتب به عنوان پلیسی که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و می‌تواند نماد برجسته‌ای از مدیریت و اقتدار ناجا باشد، آموزش از ویژگی مهمی برخوردار است و هرچقدر پلیس حرفه‌ای تر باشد، ماموریت بیشتر و بهتر انجام خواهد شد.
سردار مهماندار به برگزاری اولین دوره آموزشی پلیس حرفه‌ای اشاره و تصریح کرد: دیگر با روش سنتی قادر به کنترل و مدیریت ترافیک نیستیم و باید  پلیس راهور در این زمینه یک پلیس حرفه‌ای باشد.
وی به ویژگی‌های پلیس مقتدر پرداخت و گفت: ما باید در بحث استاندارد سازی رفتار، مدیریت، تناسب اندام و ظاهر و نمود بیرونی ماموران پلیس راهور اقدام کنیم.
این مقام ارشد پلیس راهور تهران بزرگ به آموزش همگانی رؤسای مناطق و مسئولین تصادفات پلیس راهور به عنوان مربی در مدارس، دانشگاه‌ها و غیره پرداخت و خاطرنشان کرد: صنوف را نیز تقسیم بندی کرده‌ایم و حتی دوره‌های آموزشی برای موتورسیکلت سواران اسنپ نیز لحاظ کرده‌ایم.
وی گفت: علیرغم ماموریت‌های متنوع و وقت گیری که ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی دارند در بحث آموزش کوتاهی نکرده و آموزش همواره اولویت اول بوده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی