fa دانشگاه امام صادق(ع)در هر دانشکده 30 دانشجو جذب می کند معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق(ع)گفت: در سال تحصیلی جدید به طور متوسط در هر دانشکده 30 دانشجو جذب می کنیم و بیش از آن افزایش ظرفیت نخواهیم داشت. 6/23/2019 4:36:31 PM 6/23/2019 4:36:29 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی

دانشگاه امام صادق(ع)در هر دانشکده 30 دانشجو جذب می کند

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق(ع)گفت: در سال تحصیلی جدید به طور متوسط در هر دانشکده 30 دانشجو جذب می کنیم و بیش از آن افزایش ظرفیت نخواهیم داشت.
یکشنبه 2 تیر 1398 ساعت 16:36
دانشگاه امام صادق(ع)در هر دانشکده 30 دانشجو جذب می کند
به گزارش بازارکار غلامرضا گودرزی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق(ع) در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه این دانشگاه افزایش ظرفیت ندارد، گفت: در سال تحصیلی جدید دانشگاه امام صادق(ع) به طور متوسط در هر دانشکده 30 دانشجو جذب می کند و بیش از آن افزایش ظرفیت نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه تمرکز این دانشگاه  برروی تاکیدات مقام معظم رهبری در حوزه آموزش است،افزود: اولویت اصلی و مهم ما برای سال تحصیلی جدید موضوع آموزش براساس تاکیدات مقام معظم رهبری است که در این رابطه همه تمرکز و ظرفیت خود را برای رسیدن به این مسئله به کار بسته ایم.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه امام صادق(ع)گفت:ضوابط و شرایط تحصیل در این دانشگاه همانند سال تحصیلی گذشته و بر اساس مصوبه آموزش عالی است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی