fa توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به اشتغال‌‌‌‌‌‌زایی دانشجویان بعد از فارغ‌‌التحصیلی مدیرکل کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد مدارس مهارتی در جهت تربیت فارغ‌‌التحصیلان کارآفرین و کارآمد، فراهم کردن شرایطی برای حمایت از کارآفرینان در دانشگاه آزاد و نشان‌دهنده اهمیت و توجه به اشتغال‌‌‌‌‌‌زایی بعد از تحصیل دانشجویان این دانشگاه است. 6/26/2019 11:50:15 AM 6/26/2019 11:50:10 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به اشتغال‌‌‌‌‌‌زایی دانشجویان بعد از فارغ‌‌التحصیلی

مدیرکل کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد مدارس مهارتی در جهت تربیت فارغ‌‌التحصیلان کارآفرین و کارآمد، فراهم کردن شرایطی برای حمایت از کارآفرینان در دانشگاه آزاد و نشان‌دهنده اهمیت و توجه به اشتغال‌‌‌‌‌‌زایی بعد از تحصیل دانشجویان این دانشگاه است.
سه‌شنبه 4 تیر 1398 ساعت 11:50
توجه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به اشتغال‌‌‌‌‌‌زایی دانشجویان بعد از فارغ‌‌التحصیلی
حامد افشاری مدیرکل کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اثرگذاری دانشگاه آزاد در آموزش عالی کشور گفت: قبل از تاسیس دانشگاه آزاد بسیاری از دانشجویان برای کسب تحصیلات دانشگاهی به دلیل شرایط سخت برای ادامه تحصیل مجبور به خروج از کشور بودند؛ اما ایجاد دانشگاه آزاد ظرفیت عظیمی را به وجود آورد تا بسیاری از آینده‌‌سازان ایران که علاقه‌‌مند به ادامه تحصیل بودند بتوانند وارد دانشگاه شده و موفق به کسب تحصیلات‌عالی شوند.
وی افزود: دانشگاه آزاد با گستردگی در سراسر کشور، امکان ادامه تحصیل در دورترین و محروم‌‌‌ترین نقاط ایران را فراهم کرده است. ایجاد مدارس مهارتی در جهت تربیت فارغ‌‌التحصیلان کارآفرین و کارآمد؛ فراهم کردن شرایطی برای حمایت از کارآفرینان در بخش کارآفرینی این دانشگاه که یک مجموعه جدید و نوپا در دانشگاه آزاد است؛ نشان‌دهنده اهمیت و توجه این دانشگاه به اشتغال‌‌‌‌‌‌زایی بعد از تحصیل دانشجویان این دانشگاه است.
مدیرکل کارآفرینی و تجاری سازی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه درباره توجه دانشگاه آزاد به پژوهش خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌‌‌‌ترین اموری که دانشگاه آزاد به دنبال تحول و نوگرایی در آن بوده؛ توسعه پژوهش‌‌های کاربردی در این دانشگاه است و راه‌‌اندازی طرح‌‌‌‌‌پایش منجر به انقلابی در افزایش توجه به امر پژوهش خواهد شد که مهم‌ترین دستاورد آن حل مسائل کشور است.
افشاری در پایان خاطرنشان کرد: بدون تردید، دانشگاه آزاد با توجه به تحولاتی که در عرصه کارآفرینی و ایجاد مدارس مهارتی و راه‌‌اندازی طرح پایش به عنوان پایگاهی برای حل مسائل کشور ایجاد کرده به عنوان دانشگاه حل مسئله در آموزش عالی کشور شناخته می‌‌شود که درآینده‌‌ای نه چندان دور؛ با توجه به شعار 1404 می‌‌تواند در جایگاه نخست آموزش عالی کشور قرار گیرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی