fa بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس محقق شود. 7/13/2019 11:16:28 AM 7/13/2019 11:16:14 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی:

بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس محقق شود.
چهارشنبه 19 تیر 1398 ساعت 11:16
بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس
به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی زاهدی بعد از ظهر سه شنبه در همایش رؤسای مراکز و پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان که در پردیس دانشگاهی شهرستان پیشوا برگزار شد طی سخنانی با اشاره به اینکه برخی از افراد به آموزش و پرورش نگاه هزینه‌ای داشتند اظهار داشت: خوشبختانه با تغییر نگاه این افراد امروز به سمت سرمایه گذاری رفته ایم.
زاهدی با بیان اینکه دولت طی ۵ سال گذشته بارها وعده ارائه لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان به مجلس را داده است افزود: امیدواریم بررسی لایحه طرح نظام رتبه بندی معلمان تا ۲ ماه آینده در مجلس محقق شود.
وی در خصوص عدم اجرای قانون افزایش حقوق برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان گفت: خرج کردن پول در آموزش و پرورش هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری مهمی است که آینده کشور را تضمین می‌کند لذا این افراد مستخدم دولت هستند و باید حقوق آنان همچون سایر کارکنان دولت افزایش پیدا کند.
ئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان باید نسبت به تشکیل شبکه فارغ التحصیلان به صورت استانی و منطقه‌ای و تشکیل اجلاس‌های سالانه، به صورت میدانی وارد میدان و مشکلات و مسائل پیش روی این حوزه را بررسی و برطرف کنند بیان داشت: آموزش و پرورش به محلی برای سرمایه گذاری کشور تبدیل شده که در آن آینده سازان کشوربه درستی تربیت می‌شوند لذا باید به طور جدی به این مقوله نگاه کرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی