fa اعطای 50 میلیون تومان وام به ازای استخدام هر معلول مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: کارفرمایان برای اشتغال هر معلول از تسهیلات 50 میلیون تومانی در این استان بهره‌مند‌می‌شوند. 7/13/2019 4:27:10 PM 7/13/2019 4:26:57 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان اعلام کرد:

اعطای 50 میلیون تومان وام به ازای استخدام هر معلول

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: کارفرمایان برای اشتغال هر معلول از تسهیلات 50 میلیون تومانی در این استان بهره‌مند‌می‌شوند.
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 16:27
اعطای 50 میلیون تومان وام به ازای استخدام هر معلول
مرضیه فرشاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شاهین‌شهر اظهار کرد: کارفرمایان برای اشتغال هر معلول از تسهیلات 50 میلیون تومانی در این استان بهره‌مند‌می شوند.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان افزود: مبلغ وام اشتغال به معلولان و کارفرمایانی که می‌خواستند یک واحد شغلی ایجاد کنند پارسال 20 میلیون تومان بود که امسال به 50 میلیون تومان افزایش یافته و به هر میزان که  نیاز باشد اعطا می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: در موضوع به‌کارگیری و استخدام معلولان در بخش دولتی همان سهم 3 درصدی تعداد اشتغال معلولان به نسبت افراد سالم که در قانون آمده است، رعایت می‌شود.
فرشاد به آگهی استخدام در صداوسیمای استان اصفهان اشاره کرد که در این آگهی، معلول نبودن یکی از شروط پذیرش متقاضیان بوده است؛ و گفت: دراین‌باره در حال رایزنی با مدیرکل صداوسیمای استان اصفهان و رئیس سازمان رسانه ملی هستیم تا این امتیاز قانونی معلولان برای اشتغال در آگهی اخیر صداوسیما رعایت شود.
وی رتبه این استان را در میزان آلودگی معتادان به مواد مخدر در بین استان‌های کشور بین نوزدهم تا بیست و یکم اعلام کرد و اظهار داشت: تمامی حلقه‌های مداوای معتادان به مواد مخدر در استان اصفهان کامل شده است و این استان شرایط مناسبی در مقایسه با بسیاری از استان‌های کشور دارد.
مدیرکل بهزیستی اصفهان پیشگیری از اعتیاد را وظیفه همگانی، چه در موضوع تلاش دستگاه‌های دولتی، غیردولتی و خانواده‌ها بیان کرد و از اجرای طرح‌های جدید دراین‌باره خبر داد.
وی گفت: طرح‌های ماد با مشارکت دانش آموزان و مانا با مشارکت نوجوانان  در محله‌ها در حال اجراست تا توسط دانش آموزان و نوجوانان پیام‌های خطرات استفاده از مواد مخدر برای جامعه به هر خانواده و شهروند ایرانی برسد.
فرشاد به رایزنی خود با نماینده مردم شاهین‌شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که در این جلسه موضوع‌های کمبود نیروی انسانی مجموعه‌های تحت پوشش اداره بهزیستی شهرستان برخوار و لزوم ارتقاء کیفیت خدمات توان‌بخشی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه،بررسی و مقرر شد برای تأمین نیروهای انسانی متخصص و ارتقای خدمات توان‌بخشی دو شهرستان چاره‌جویی شود.
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان یادآوری کرد: درمجموع 300 هزار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات این اداره کل در این استان استفاده می‌کنند که از این تعداد 120 هزار نفر معلول، از خدمات توان‌بخشی بهره‌مند شده و 40 هزار نفر بانوان سرپرست خانوار می‌باشند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی