fa پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با انتشار فراخوانی، حمایت خود را از تیم‌های کاری دارای ایده بازارپسند در جهت اثبات مفهومی ایده حاصل از فعالیت‌های علمی در دانشگاه تهران اعلام کرد. 7/13/2019 4:33:16 PM 7/13/2019 4:33:07 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با انتشار فراخوانی، حمایت خود را از تیم‌های کاری دارای ایده بازارپسند در جهت اثبات مفهومی ایده حاصل از فعالیت‌های علمی در دانشگاه تهران اعلام کرد.
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 16:33
پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از ایده‌های فناورانه حمایت می‌کند
به گزارش پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، دانشجویان و اعضای هیأت علمی دانشگاه تهران که دارای ایده فناور با سطح آمادگی فناور کمتر از سه (TRL 1-3) با قابلیت ایجاد کسب و کار هستند، می‌توانند جهت ثبت‌نام در برنامه رویش پارک علم و فناوری این دانشگاه اقدام کنند.
هدف این برنامه حمایتی، کمک به تبدیل ایده‌های اولیه به ایده‌های اثبات شده و تبدیل آن به نمونه محصول و خدمت قابل ارائه به بازار است.
ثبت‌نام متقاضیان تنها به صورت آنلاین از طریق وبگاه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران Stp.ut.ac.ir/ royesh98 و منحصراً در بازه زمانی فراخوان اعلام شده از امروز، ۲۲ تیرماه تا ۹ مردادماه انجام می‌شود و امکان بررسی درخواست‌های ایمیلی، کارتابلی و یا خارج از بازه زمانی مقرر وجود ندارد.
متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر از این فراخوان می‌توانند با شماره ۴ -۸۸۲۲۰۷۰۰ داخلی ۱۶۴. ۱۵۴ تماس بگیرند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی