fa حمایت از رویدادهای نوآورانه منجر به کسب و کار دانش‌بنیان می شود مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان گفت: اهمیت تجاری‌سازی و راه‌اندازی کسب و کار دانش‌بنیان کمتر از آموزش و پژوهش نیست چرا که رویدادهای نوآورانه منجر به کسب و کار می‌شوند. 7/13/2019 4:35:35 PM 7/13/2019 4:35:31 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان:

حمایت از رویدادهای نوآورانه منجر به کسب و کار دانش‌بنیان می شود

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان گفت: اهمیت تجاری‌سازی و راه‌اندازی کسب و کار دانش‌بنیان کمتر از آموزش و پژوهش نیست چرا که رویدادهای نوآورانه منجر به کسب و کار می‌شوند.
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 16:35
حمایت از رویدادهای نوآورانه منجر به کسب و کار دانش‌بنیان می شود
به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد اسکندری شامگاه جمعه در مراسم اختتامیه رویداد نوآورانه اشتغالزایی با عنوان آب که در دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری چنین رویدادهایی، جذب سرمایه‌گذار برای حمایت از ایده‌پردازان و آموزش افرادی است که در حیطه آب ایده‌های مؤثری دارند تا طرح به مرحله اجرا در آید.
وی با بیان اینکه از ابتدای استقرار مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان ۳۹ واحد در این مرکز راه‌انداری شده است، افزود: جلساتی هم با تولیدکنندگان صنایع آب و سرمایه‌گذاران در راستای بررسی محورهای مشترک برگزار شده تا از ایده‌های برتر ارائه شده در این رویداد حمایت کنند.
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان هزینه برگزاری این رویداد را ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و ادامه داد: ایجاد یک شغل برای دولت دو میلیارد ریال هزینه در بردارد در حالی که رویدادهای نوآورانه به واسطه ایده‌های جدید و به‌روز می‌تواند برای چندین نفر شغل ایجاد کند و هزینه کمتری دارد.
اسکندری به برگزاری دو رویداد در ۹ ماه گذشته در دانشگاه کردستان اشاره کرد و یادآور شد: سومین رویداد هم با عنوان آب هم برگزار شد که در ۵۴ ساعت طی سه روز ۸۰ نفر در قالب ۱۲ تیم ایده‌های خود را ارائه دادند و به رقابت پرداختند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی