fa به کارگیری نیروهای دانشگاهی در صنعت شرط رونق تولید است معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه در رونق تولید هم کمیت و هم کیفیت را دنبال می کند اما صنایع به جای آنکه از نیروهای دانشگاهی استفاده کنند نیروهای بدون دانش را جذب می کنند. 7/16/2019 11:00:47 AM 7/16/2019 11:00:39 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس :

به کارگیری نیروهای دانشگاهی در صنعت شرط رونق تولید است

معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس گفت: دانشگاه در رونق تولید هم کمیت و هم کیفیت را دنبال می کند اما صنایع به جای آنکه از نیروهای دانشگاهی استفاده کنند نیروهای بدون دانش را جذب می کنند.
سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 11:00
به کارگیری نیروهای دانشگاهی در صنعت شرط رونق تولید است
به گزارش خبرگزاری فارس حجت عابدی اصل، دانشگاه تربیت مدرس یکی از دانشگاه‌های دولتی ایران و تنها مرکز تحصیلات تکمیلی جامع دولتی کشور است، این دانشگاه در سال ۱۳۶۰ با عنوان مدرسه تربیت مدرس و با هدف تربیت کادر هیئت علمی دانشگاه‌ها، به عنوان تنها دانشگاه تخصصی تحصیلات تکمیلی ایران تأسیس شد و در سال ۱۳۶۱ اقدام به پذیرش دانشجو در رشته مدیریت و برخی از رشته‌های علوم انسانی کرد که این مدرسه در سال ۱۳۶۵ به دانشگاه تربیت مدرس ارتقا یافت.
این دانشگاه بیش از 10 هزار دانشجوی ایرانی دارد و ۲۱ چهره ماندگار کشور از خانواده تربیت مدرس هستند.
از آن‌جایی که دانشگاه تربیت مدرس دارای بیش از ۷۵۰ عضو هیات علمی است که بیش از 32 هزار مقاله و حدود 4 هزار اختراع ارائه داده‌‌اند و برنامه‌هایی را نیز در زمینه تحقق شعار رونق تولید داشته‌اند، به سراغ یعقوب فتح الهی معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه رفتم و ساعتی را با او گفت‌وگو کردم تا از کم و کیف فعالیت‌های علمی دانشگاه بیشتر بدانم.
وارد دانشگاه که می‌شوم محیط آرام و فضای سبز و همچنین نسیم خنک دلنوازی است که همین موضوع سبب شده تا بعضی از دانشجویان بر روی نیمکت های فضای دانشگاه بنشینند و  از فضا لذت ببرند؛ وقتی از کنارشان عبور می کنم بدون آنکه من را بشناسند سلام می کنند و دوباره به بحث خود درباره  واحدهای درسی تابستانی ادامه می دهند.
وارد دفتر ساختمان معاونت پژوهشی می شوم و بعد از گذشت زمان کوتاهی در اتاق نسبتا بزرگ، پای صحبت‌های یعقوب فتح الهی با طرح سوالات مختلف می‌نشینم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی