fa فراخوان جذب مشمولان خدمت سربازی به صورت امریه در وزارت اقتصاد مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای از جذب تعدادی از مشمولین واجد شرایط خدمت سربازی به صورت امریه خبر داد. 8/4/2019 3:29:52 PM 8/4/2019 3:29:47 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی خبرداد

فراخوان جذب مشمولان خدمت سربازی به صورت امریه در وزارت اقتصاد

مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه ای از جذب تعدادی از مشمولین واجد شرایط خدمت سربازی به صورت امریه خبر داد.
شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 15:29
فراخوان جذب مشمولان خدمت سربازی به صورت امریه در وزارت اقتصاد
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت امور اقتصادی و دارایی، فراخوان جذب تعدادی از مشمولان واجد شرایط خدمت سربازی به صورت امریه، طی اطلاعیه‌ای از سوی مرکز نوسازی اداری و توسعه سرمایه انسانی وزارت اقتصاد اعلام شد.
در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به ابلاع مجوز امریه به موجب نامه شماره ۲۲۱۳/۱/۱۳۶/۹۸۳۸۴ مورخ ۲۸ خرداد ماه سال جاری، معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح، این وزارتخانه در نظر دارد تعدادی از نیروهای متخصص را به صورت امریه در تهران و استان ها دعوت به همکاری نماید.
بر اساس این گزارش، وزارت امور اقتصادی و دارایی به منظور بهره گیری از توانمندی نیروهای جوان و متخصص کشور در رشته‌های مدیریت، اقتصاد، حسابداری و IT (کلیه گرایش ها)، در مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر، در ستاد و مراکز استانها از بین مشمولان واجد شرایط خدمت سربازی که تمایل به طی دوره خدمت به صورت امریه دارند، دعوت به همکاری می نماید.
ًاطلاعات مربوط به شرایط و نحوه ارایه درخواست در پورتال وزارت امور اقتصادی و دارایی به نشانی www.mefa.ir در بخش «درخواست و پیگیری امریه سربازی» در دسترس قرار گرفته‌است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی