fa ضرورت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده بهینه از منابع در دانشگاه آزاد اسلامی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاری و استفاده بهینه از منابع تأکید کرد. 8/4/2019 4:43:27 PM 8/4/2019 4:43:20 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

ضرورت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده بهینه از منابع در دانشگاه آزاد اسلامی

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاری و استفاده بهینه از منابع تأکید کرد.
یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 16:43
ضرورت توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده بهینه از منابع در دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش ایسنا، دکتر جواد علمائی در هفدمین جلسه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با بیان اینکه دانشگاه ها در دنیای امروز به سمت پژوهش محوری، کارآفرینی و مسأله محوری حرکت می‌کنند، گفت: اصلی‌ترین مطالبه مقام معظم رهبری از دانشگاه این است که دانشگاه‌ها باید قوه عاقله کشور باشند و مسائل کشور را حل کنند. بر اساس این راهبرد مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال این است که بتواند چالش‌های کشور را احصا کرده و برای حل آنها راهکار عملیاتی و اجرایی ارائه دهد.
وی اظهار کرد: رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت جدید، اهمیت دادن به فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی استان‌هاست. به همین دلیل با توجه به استعدادها و قابلیت‌های هر استان مأموریت‌هایی برای دانشگاه آزاد اسلامی در هر استان تعریف شده است.
دکتر علمائی با تأکید بر اشتغال دانش‌آموختگان، خاطرنشان کرد: در همین راستا آمایش و پالایش رشته‌هایی در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شده است.
بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد، وی بر توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان، سرمایه‌گذاری و استفاده بهینه از منابع، افزایش آزمایشگاه‌های همکار استاندارد، فعالیت در بحث اکوتوریسم و استفاده از امکانات و منابع معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری تأکید کرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی