fa خبرنگاران با فناوری «بلاک چین» آشنا می‌شوند وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دوره آموزش آشنایی خبرنگاران با «فناوری بلاک چین»، برگزار می‌کند. 8/14/2019 2:31:20 PM 8/14/2019 2:31:14 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

خبرنگاران با فناوری «بلاک چین» آشنا می‌شوند

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دوره آموزش آشنایی خبرنگاران با «فناوری بلاک چین»، برگزار می‌کند.
سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 14:31
خبرنگاران با فناوری «بلاک چین» آشنا می‌شوند
 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در نظر دارد برای ارتقای سطح دانش خبرنگاران و علاقمندان به حوزه IT و آشنایی با اصطلاحات فناوری اطلاعات دوره آموزشی  فناوری «بلاک چین» چیستی و کاربردهای آن برگزار کند.
ایده برگزاری این دوره پس از آن شکل گرفت که در  یکشنبه های رسانه ای رئیس مرکز روابط عمومی و بازدید از رسانه ها در آستانه روز خبرنگار، خبرنگاران و حتی سردبیران و مسئولین رسانه ها برای آشنایی با مفاهیم تازه ابراز علاقه کردند و این علاقه‌مندی با واکنش مثبت وزارت ارتباطات مواجه شد.
در این کارگاه آموزشی که 27 مرداد ماه سال جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰ در سالن الغدیر مرکر روابط عمومی وزارت ارتباطات برگزار می شود و امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات به توضیح و تبیین فناوری بلاکچین و کاربردهای آن می پردازد.
به همین منظور، خبرنگاران حوزه IT و همچنین علاقمندانی که تمایل دارند در این کارگاه یک روزه حضور بهم رسانند می توانند حداکثر تا تاریخ ۲۳ مرداد ماه از طریق شماره نمابر ۸۸۴۶۷۲۱۰ و یا با شماره پیامک ۲۰۰۰۸۸۸ به این مرکز اعلام حضور کنند.
همچنین،خبرنگارانی که امکان حضور در این دوره آموزشی را ندارند می توانند از طریق سیستم ویدیو کنفرانس و از را دور در جریان مباحث این دوره آموزشی قرار گیرند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی