fa فعالیت پاره وقت به معنای استخدام رسمی نیست معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: ۱۶ هزار معلم خریدخدمات آموزشی با رعایت قوانین کار برای مهر ۹۸ فعالیت دارند. 8/14/2019 4:38:45 PM 8/14/2019 4:38:36 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
فعالیت ۱۶ هزار معلم خرید خدمات آموزشی در مهر جاری

فعالیت پاره وقت به معنای استخدام رسمی نیست

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش گفت: ۱۶ هزار معلم خریدخدمات آموزشی با رعایت قوانین کار برای مهر ۹۸ فعالیت دارند.
چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 16:38
فعالیت پاره وقت به معنای استخدام رسمی نیست
علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ساماندهی وضعیت معلمان خرید خدمات آموزشی اظهار کرد:  آموزش و پرورش همانطور که از نیروهای رسمی و قراردادی استفاده می‌کند در مواردی ناچار است تا از نیروهای پاره وقت استفاده کند اما از طرفی برای رعایت قانون کار باید در چارچوب ضوابط عمل کند و حقوق و دریافتی قانونی را با توجه به  این نوع فعالیت پرداخت کند.
وی ادامه داد: فلسفه به کارگیری نیروهای خرید خدمات آموزشی هم همین مورد است چرا که در مواردی به نیروی پاره وقت نیاز داریم وباید توجه داشته باشیم که  استفاده از نیروی پاره وقت به معنای استخدام کردن آنها نیست.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش با اشاره به اینکه معلمان طرح خرید خدمات آموزشی برای یک نیاز خاص به خدمت گرفته می‌شوند، تصریح کرد: در این میان کارفرما موظف به رعایت قوانین کار برای این افراد است.
الهیار ترکمن با اشاره به هدفگذاری و بکارگیری این معلمان برای مهر ۹۸ اظهار کرد: همان حجم خدماتی که برای معلمان در سال ۹۷ داشتیم آن را در مهر ۹۸ هم ادامه می‌دهیم در نتیجه تعداد ۱۶ هزار معلم سال گذشته با ساعت تدریس تعریف شده امسال هم فعالیت دارند.
وی درباره ساماندهی وضعیت پرداختی معلمان گفت: به استناد بند «ک» تبصره ۱۲ قانونبودجه از مهر ماه پرداختی این معلمان به روز می‌شود و سعی داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده معوقات آن‌ها هم هرچه زودتر پرداخت شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی