fa با در خواست بخش دولتی و خصوصی رشته آموزشی ایجاد می کنیم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: اگر هر یک از بخش‌های دولتی و خصوصی، نیازعلمی و کاربردی خود را به دانشگاه اعلام کنند ما براساس نیاز آنها رشته تحصیلی طراحی و تأسیس می کنیم. 9/7/2019 12:48:43 PM 9/7/2019 12:48:37 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی

با در خواست بخش دولتی و خصوصی رشته آموزشی ایجاد می کنیم

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: اگر هر یک از بخش‌های دولتی و خصوصی، نیازعلمی و کاربردی خود را به دانشگاه اعلام کنند ما براساس نیاز آنها رشته تحصیلی طراحی و تأسیس می کنیم.
دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 12:48
با در خواست بخش دولتی و خصوصی رشته آموزشی ایجاد می کنیم
محمد حسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تغییر رویکرد دانشگاه در ایجاد رشته های بین رشته ای گفت: یکی از تغییرات و اتفاقات خوبی که در دانشگاه علمی کاربردی انجام می شود ایجاد رشته های مناسب با نیاز جامعه و مهم تر از آن تأسیس رشته هایی بوده که از سوی بخش های دولتی و خصوصی به این دانشگاه اعلام می شود، است.
* دانشگاه براساس نیاز صنایع رشته تأسیس می کند
وی افزود: دانشگاه علمی کاربردی  دانشگاهی است که در جوار صنعت شکل گرفته و در حال حاضر بر اساس اعلام نیازهای بخش های اجرایی و نهاد های مختلف دولتی و خصوصی به طراحی و راه اندازی رشته های مختلف می پردازد که این کار همچنان ادامه دارد و در صورت نیاز صنایع ، این دانشگاه به افتتاح رشته تحصیلی اقدام می کند.
* رشته های تحصیلی با تقاضای بازار داخلی طراحی می شود
امید تصریح کرد: در حال حاضر همه رشته های این دانشگاه بر اساس تقاضای بازار داخلی طراحی و تدریس می شود که تا کنون نتایج مطلوبی در اشتغالزایی و افزایش مهارت دانشجویان داشته است.
* با در خواست بخش دولتی و خصوصی رشته آموزشی ایجاد می کنیم
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: هر یک از بخش های دولتی و خصوصی اگر نیازعلمی و کاربردی خود را به دانشگاه اعلام کنند ما براساس نیاز آنها رشته تحصیلی طراحی و تأسیس می کنیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی