fa برنامه دانشگاه پیام‌نور برای توانمندسازی مهارتی و اشتغال دانشجویان دانشگاه پیام‌نور با اشاره به راهبرد دانشگاه در توانمندسازی مهارتی و اشتغال دانشجویان افزود: در حال حاضر بحث تمامی دانشگاهها بحث کارآفرینی است به همین دلیل در یک سال اخیر با فراهم اوردن بسترهای مختلف، زمینه ای فراهم شده است تا بتوانیم نیروی متخصص در دانشگاه پرورش داده و وارد بازار کار کنیم. 9/8/2019 9:23:58 AM 9/8/2019 9:23:42 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه اعلام کرد

برنامه دانشگاه پیام‌نور برای توانمندسازی مهارتی و اشتغال دانشجویان

دانشگاه پیام‌نور با اشاره به راهبرد دانشگاه در توانمندسازی مهارتی و اشتغال دانشجویان افزود: در حال حاضر بحث تمامی دانشگاهها بحث کارآفرینی است به همین دلیل در یک سال اخیر با فراهم اوردن بسترهای مختلف، زمینه ای فراهم شده است تا بتوانیم نیروی متخصص در دانشگاه پرورش داده و وارد بازار کار کنیم.
شنبه 9 شهریور 1398 ساعت 09:23
برنامه دانشگاه پیام‌نور برای توانمندسازی مهارتی و اشتغال دانشجویان
به گزارش ایسنا، دکتر زمانی با حضور در مرکز سمنان ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی در کشور است و فارغ التحصیلان دانشگاه در هر عرصه ای که وارد شده اند سرآمد و تاثیر گذار بوده‌اند.
وی افزود: روش آموزش در دانشگاه پیام نور ترکیبی است یعنی در دانشگاه روش‌های نوین برای شیوه های آموزشی داریم.
وی با اشاره به راهبرد دانشگاه پیام نور در توانمندسازی مهارتی و اشتغال دانشجویان افزود: در  حال حاضر بحث تمامی دانشگاهها بحث کارآفرینی است به همین دلیل در یک سال اخیر با فراهم اوردن بسترهای مختلف، زمینه ای فراهم شده است تا بتوانیم نیروی متخصص در دانشگاه پرورش دهیم و وارد بازار کار کنیم.
زمانی افزود: در سال قبل دانشگاه وارد دو فاز عملیاتی شد،  برنامه ریزی برای مهارت آموزی دانشجویان در حال تحصیل، که در این خصوص با کانون عالی کارفرمایان به عنوان بزرگترین تشکل بخش خصوصی تفاهم نامه ای امضا شد که هم اکنون با شروع کار دفاتر استانی، از مهر ماه وارد فاز اجرایی خواهد شد.
به گفته رئیس دانشگاه پیام‌نور، فاز بعدی مختص فارغ التحصیلان است که تفاهم نامه ای با معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم امضا شد که در هر منطقه با هماهنگی فرمانداری و یا استانداری و بر اساس مزیت نسبی منطقه ای، فارغ التحصیل اموزش های لازم را فرا می گیرد و بعد از آن دانشگاه گواهینامه ای می دهد که مدیر کل توسعه روستایی و شهری در هر استان طبق گواهینامه دریافتی وام ۱۰۰ میلیونی اشتغال زایی با کارمزد ۶ درصد به آن فرد اختصاص می‌دهد.
دکتر زمانی با اشاره به راهبرد دانشگاه در خصوص شفافیت در فرایندهای اداری و مالی با اشاره به آغاز بکار سه سامانه شفاف سازی در سیستم دانشگاه گفت: اولین سامانه سامانه میز خدمت الکترونیکی است که هر فرد بدون مراجعه حضوری می تواند نسبت به پیگیری درخواست خود اقدام نماید و می تواند ضمن بررسی روند کار، پاسخ آن مسئول را دریافت نماید.
وی افزود: دومین سامانه، سامانه تسهیلات وام می باشد که تمام اطلاعات مربوط به دریافت کنندگان تسهیلات وام و سایر روند کار را به صورت الکترونیک در اختیار می گذارد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر زمانی درخصوص سومین سامانه شفافیت مالی اداری نیز افزود: سومین سامانه، سامانه نقل و انتقالات همکاران اداری و علمی می باشد که ضمن شفافیت، تسریع در این فرایند را تسهیل نموده و افراد به راحتی به کلیه اطلاعات مربوطه دست پیدا می‌کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی