fa تخصیص ۲۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اختصاص رقم ۲ هزار و صد میلیارد تومان در بودجه سال ۹۸ برای اجرای نظام رتبه بندی، عنوان کرد: این رقم با ۱۰ درصد افزایش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در نظر گرفته شده ودستور تخصیص آن نیز اخیرا از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شده است. 9/11/2019 4:18:06 PM 9/11/2019 4:17:59 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
نایب رئیس کمیسوین آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد:

تخصیص ۲۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با یادآوری اختصاص رقم ۲ هزار و صد میلیارد تومان در بودجه سال ۹۸ برای اجرای نظام رتبه بندی، عنوان کرد: این رقم با ۱۰ درصد افزایش برای پرداخت مطالبات فرهنگیان در نظر گرفته شده ودستور تخصیص آن نیز اخیرا از سوی رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شده است.
چهارشنبه 20 شهریور 1398 ساعت 16:18
تخصیص ۲۱۰۰ میلیارد تومان برای پرداخت مطالبات فرهنگیان
به گزارش ایرنا «محمود نگهبان سلامی» روز سه شنبه با اشاره به وعده وزیر آموزش و پرورش در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان اعم از پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان و مطالبات حق التدریسان، به خانه ملت گفت: یکی از انتظارات نمایندگان پرداخت مطالبات فرهنگیان بود که قول‌های مساعد خوبی در این زمینه از وزیر آموزش و پرورش شنیده شد.
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی افزود: در زمان تصویب لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق مجلس، نمایندگان مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان را برای اجرای نظام رتبه بندی در بودجه سال ۹۸ در نظر گرفتند که با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه مقرر شده است این رقم با ۱۰ درصد افزایش به منظور پرداخت مطالبات فرهنگیان تخصیص یابد.
وی اضافه کرد: این خبر در آستانه مهرماه می‌تواند خبر خوشی برای فرهنگیان باشد و امیدواریم همه فرهنگیان بتوانند مطالبات خود را به تدریج دریافت کنند.
نگهبان سلامی اضافه کرد: هرچند این رقم را مجلس برای اجرای نظام رتبه بندی در نظر گرفته بود اما به هر شکل تصمیم بر این شده است که این رقم به مطالبات فرهنگیان اختصاص یابد و بخش مهمی از این مطالبات تا پیش از مهرماه پرداخت شود. شاید به این دلیل که این رقم برای اجرای نظام رتبه بندی کافی نیست.
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: این تصمیمات با هماهنگی و دستور رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه اجرایی شده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی