fa تسهیل فرایند ثبت‌نام دانشجویان در سال جدید تحصیلی یک ضرورت است معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی بر تسهیل فرایند ثبت‌نام دانشجویان در نیم سال جدید تحصیلی تأکید کرد. 9/11/2019 4:24:42 PM 9/11/2019 4:24:34 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی تاکید کرد

تسهیل فرایند ثبت‌نام دانشجویان در سال جدید تحصیلی یک ضرورت است

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی بر تسهیل فرایند ثبت‌نام دانشجویان در نیم سال جدید تحصیلی تأکید کرد.
چهارشنبه 20 شهریور 1398 ساعت 16:24
تسهیل فرایند ثبت‌نام دانشجویان در سال جدید تحصیلی یک ضرورت است
به گزارش ایسنا، دکتر شجاع احمدوند، معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در بازدید از روند ثبت‌نام‌ترم جدید مقاطع مختلف تحصیلی در دانشکده‌های حقوق و علوم سیاسی و مدیریت و حسابداری بر ضرورت تسهیل فرایند ثبت‌نام دانشجویان تأکید کرد.
وی در دومین روز از ثبت‌نام و انتخاب واحد دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف دانشگاه، ضمن گفتگو با معاونان آموزشی و مدیران آموزش دانشکده‌ها بر تسهیل فرایند ثبت‌نام به‌گونه‌ای که دانشجویان بتوانند بدون کمترین مشکل فرایند مهم ثبت‌نام و انتخاب واحد را به اتمام برسانند تأکید کرد.
 معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و خدمات مدیران و کارشناسان آموزش دانشکده‌ها و گفتگو با آنان، ارائه هر چه بهتر خدمات به دانشجویان را مهم‌ترین اولویت در این ایام برشمرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی،‌در پایان این بازدید دکتر احمدوند با تنی چند از دانشجویان مقاطع مختلف در مورد چگونگی روند انتخاب واحد گفتگو کرد و پرسش‌های آنان را پاسخ گفت.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی