fa تخصص و وجدان کار در جذب نیرو بسیار مهم است هفتمین نشست منطقه‌ای مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور، به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد. 10/8/2019 8:38:25 AM 10/8/2019 8:37:38 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
در نشست هسته‌های گزینش دانشگاه‌ها مطرح شد

تخصص و وجدان کار در جذب نیرو بسیار مهم است

هفتمین نشست منطقه‌ای مدیران هسته‌های گزینش دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور، به میزبانی دانشگاه ارومیه برگزار شد.
سه‌شنبه 26 شهریور 1398 ساعت 08:37
تخصص و وجدان کار در جذب نیرو بسیار مهم است
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه ارومیه، دکتر رحیم حب‌نقی رئیس دانشگاه ارومیه در این نشست اظهار داشت: در گزینش نیرو‌های انسانی بیشتر از ظواهر نفرات که آن‌هم بسیار مهم است، به وجدان کاری و تخصص آن‌ها باید توجه شود.
وی با تأکید بر اولویت گزینش نفرات برحسب وجدان کاری و حفظ بیت‌المال گفت: نیروهای دانشگاه مستقیماً با ارباب‌رجوع، بالأخص قشر جوان روبه‌روِ هستند به همین جهت برای کسب رضایت این قشر باید دقت بیشتری صورت گیرد.
در ادامه اباصلت حاجی‌زاده، دبیر منطقه ۳ گزینش آموزش عالی کشور و مدیر هسته گزینش دانشگاه تبریز گفت: در سال‌های اخیر تعامل هسته‌های گزینش با دانشگاه‌ها بهتر شده و جایگاه این هسته در دانشگاه‌ها کاملاً مشخص‌شده است.
وی افزود: وجود نیروهای علاقه‌مند و متخصص در دانشگاه‌ها زمینه پیشرفت است و یکی از وظایف اصلی هسته‌های گزینش انتخاب همین نیروی‌ها انسانی مناسب و متخصص برای دانشگاه‌ها است که نتیجه عملکرد خوب هسته‌های گزینش نهایتاً منجر به پیشرفت دانشگاه می‌شود.
حاجی‌زاده ادامه داد: مقرر شده است که یک کالبدشکافی جدیدی در آیین‌نامه و قوانین گزینش توسط خود مسئولان هسته‌های گزینش که دارای تجربه هستند، صورت گیرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی