fa کارآموزان در بهترین شرایط به وکالت ورود پیدا می کنند رئیس کل دادگستری استان اصفهان خطاب به کارآموزان وکالت گفت: یک وکیل یا قاضی موفق کسی است که قوانین را روزانه رصد کند. از مشورت غافل نشوید و سعی کنید ارتباط خود را با اساتید حفظ کنید و از سوال کردن خجالت نکشید. کار خود را با تعداد پرونده کم آغاز کنید. 10/14/2019 10:38:28 AM 10/14/2019 10:38:20 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:

کارآموزان در بهترین شرایط به وکالت ورود پیدا می کنند

رئیس کل دادگستری استان اصفهان خطاب به کارآموزان وکالت گفت: یک وکیل یا قاضی موفق کسی است که قوانین را روزانه رصد کند. از مشورت غافل نشوید و سعی کنید ارتباط خود را با اساتید حفظ کنید و از سوال کردن خجالت نکشید. کار خود را با تعداد پرونده کم آغاز کنید.
جمعه 19 مهر 1398 ساعت 10:38
کارآموزان در بهترین شرایط به وکالت ورود پیدا می کنند
به گزارش  ایسنا، محمدرضا حبیبی،در چهل و یکمین آئین تحلیف جمعی از کارآموزان وکلای دادگستری استان اصفهان، اظهار کرد: ضمن احترام به صحبت های آقای رستم شیرازی، باید بگویم که کارآموزان در بهترین شرایط ممکن به وکالت ورود پیدا می‌کنند.
وی ادامه داد: در کشوری که تحت نظارت ولی فقیه و مستقل است به کسوت وکالت در می‌آیید. کشوری که محور مقاومت شده است و زورگویان جهان را به تعظیم مجبور کرده است.
حبیبی افزود: بعضا ممکن است آزمون و خطا در همه عرصه ها وجود داشته باشد، اما باید به دنبال جمع بندی سلایق و حداقل رساندن خطاها باشیم.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در گام اول باید مراقب حفظ ارتباط خود با خدا باشید که کمرنگ نشود. به نماز اول وقت و حضور در مساجد توجه کنید. توصیه می‌کنم متن سوگند نامه را در دفتر کار و زیر میز کار خود قرار دهید و در طول فعالیت شغلی خود به سوگند خود پایبند باشید.
وی ادامه داد: وکالت را وسیله بدانید نه هدف. وسیله برای رسیدن به هدف مقدسی که در متن سوگند است. واژه هایی همچون احقاق حق و کشف حقیقت که در متن سوگند شما است. این سوگند میان شما با ما به عنوان قاضی مشترک است و این بیانگر اهمیت این موضوع است.
حبیبی اظهار کرد: شاید یکی از فلسفه‌هایی که گفته می‌شود قاضی و وکیل دو بال فرشته عدالت هستند، در همین واژه ها باشد. توصیه دیگرم کنار نگذاشتن مطالعه و تحقیق است و از شما می‌خواهم که اطلاعاتتان به روز باشد.
وی افزود: یک وکیل یا قاضی موفق کسی است که قوانین را روزانه رصد کند. از مشورت غافل نشوید و سعی کنید ارتباط خود را با اساتید حفظ کنید و از سوال کردن خجالت نکشید. کار خود را با تعداد پرونده کم آغاز کنید.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: از شما خواهش می‌کنم که به دستگاه قضا کمک کنید. همه ما در این کشور مسافر یک کشتی هستیم و اگر هر گوشه ای از کشتی آسیب ببیند، مطمئن باشید همه ما در خطر خواهیم بود.
وی ادامه داد: ریاست جدید قوه قضاییه با شعار تحول که البته به این معنی نیست که در گذشته نبوده است پای به میدان گذاشته است. آیت الله رئیسی خود فرزند دستگاه قضا است و تمام عمر خدمتی خود را در دستگاه قضا سپری کرده است.
حبیبی افزود: یکی از مباحثی که مطرح کردند و مدام تکرار می‌کنند، بحث کاهش ورودی پرونده است و من از شما خواهشمند هستم تا در رسیدن به این هدف و دیگر اهداف کمک کنید.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی