fa پرداخت وام اربعین دانشجویی آغاز شد معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: پرداخت وام اربعین آغاز شده و تا کنون تعدادی از دانشجویان برای دریافت این وام اقدام کرده اند. 10/14/2019 10:42:33 AM 10/14/2019 10:42:18 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
از سوی صندوق رفاه ؛

پرداخت وام اربعین دانشجویی آغاز شد

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان اعلام کرد: پرداخت وام اربعین آغاز شده و تا کنون تعدادی از دانشجویان برای دریافت این وام اقدام کرده اند.
پنج‌شنبه 18 مهر 1398 ساعت 10:42
پرداخت وام اربعین دانشجویی آغاز شد
فریبرز سجادی در گفتگو با خبرنگار مهر از شروع پرداخت وام عتبات (وام اربعین) خبرداد و گفت: پرداخت وام عتبات برای دانشجویانی که به زیارت مشرف شده و بازگشته اند، شروع شده است و تعدادی از دانشجویان برای دریافت این وام اقدام کرده اند.
وی با بیان اینکه وام عتبات بعد از مشرف شدن دانشجویان پرداخت می شود یادآورشد: دانشجویان قبل از اعزام درخواست و مدارک مورد نیاز وام عتبات را ارائه می کنند و بعد از بازگشت وام دریافت می کنند.
معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان یادآورشد: برای دانشجویانی که به صورت عادی مشرف می شوند ۷۰۰ هزارتومان و برای دانشجویان مجرد و متاهلی که تحت پوشش ستاد عمره و عتبات دانشجویی مشرف می شوند، به ترتیب یک میلیون و یک میلیون و ۵۰۰ هزارتومان وام عتبات پرداخت می شود.
وی ادامه داد: بازپرداخت وام عتبات نیز همانند سایر وام ها بعد ازفارغ التحصیلی پرداخت می شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی