fa ​بهبود اقتصادی با رواج کارآفرینی در کشور ایجاد می شود ​رئیس کمسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران گفت: بهبود در اقتصاد کشور، زمانی اتفاق می‌افتد که منابع از دست دولت خارج شده و کارآفرینی رواج پیدا کند. 10/14/2019 3:05:36 PM 10/14/2019 3:05:21 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس کمسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران

​بهبود اقتصادی با رواج کارآفرینی در کشور ایجاد می شود

​رئیس کمسیون دانش بنیان اتاق بازرگانی ایران گفت: بهبود در اقتصاد کشور، زمانی اتفاق می‌افتد که منابع از دست دولت خارج شده و کارآفرینی رواج پیدا کند.
دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 15:05
​بهبود اقتصادی با رواج کارآفرینی در کشور ایجاد می شود
به گزارش فارس، کلاهی رئیس کمیسیون دانش‌بنیان اتاق بازرگانی ایران در مراسم رونمایی از نخستین اپراتور خصوصی پست کشور که در اتاق بازرگانی برگزار شد، گفت: از ظرفیت پست به اندازه کافی و‌ مطلوب استفاده نشده است و همچنین در بسیاری از کشورها پست از حالت انحصاری و‌ دولتی خارج شده و با وجود آنکه دیر شده است اما بازهم جای امیدواری دارد که در ایران هم اپراتور خصوصی وارد فعالیت شرکت پست شده است.وی افزود: این کار به چابکی و‌ پویاتر شدن منجر می‌شود و‌ تعدادی از شرکت‌ها هم به صورت هم افزا با یکدیگر فعالیت می‌کنند و‌ فضا رقابتی می‌شود.
کلاهی ادامه داد: با تغییرات مدیریتی، محیط برای استارتاپ‌ها و شرکت های دانش بنیان بازتر شده است.
وی در ادامه بیان کرد: بهبود در اقتصاد کشور، زمانی اتفاق می‌افتد که منابع از دست دولت خارج شده و کارآفرینی رواج پیدا کند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی