fa ۱۲ هزار مشاور و ۳۷ هزار مربی پرورشی در کشور فعالیت می‌کنند مدیرکل امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه ۱۲ هزار مشاور و ۳۷ هزار مربی پرورشی در کشور فعالیت می‌کنند از کمبود بیش از ۳۰ هزار مشاور در مدارس کشور خبر داد. 10/14/2019 3:06:57 PM 10/14/2019 3:06:34 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مدیرکل امور تربیتی و مشاوره:

۱۲ هزار مشاور و ۳۷ هزار مربی پرورشی در کشور فعالیت می‌کنند

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه ۱۲ هزار مشاور و ۳۷ هزار مربی پرورشی در کشور فعالیت می‌کنند از کمبود بیش از ۳۰ هزار مشاور در مدارس کشور خبر داد.
دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 15:06
۱۲ هزار مشاور و ۳۷ هزار مربی پرورشی در کشور فعالیت می‌کنند
به گزارش مهر، مسعود شکوهی در همایش استانی گرامیداشت هفته بهداشت روان که در استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: ۱۲ هزار مشاور و ۳۷ هزار مربی پرورشی در مدارس کل کشور مشغول به خدمت‌ هستند اما این تعداد با توجه به جمعیت دانش‌آموزی کشور استاندارد نیست و این رقم باید سه برابر شود.
 وی اضافه کرد: بیش از۳۰ هزار نفرکمبود مشاور در کشور داریم ولی خوشبختانه امسال توانستیم ۲ هزار و۴۰۰نفر را جذب کنیم.
شکوهی در ادامه گفت: از دو سال پیش طراحی نظام جامع راهنمایی و مشاوره را آغاز کرده‌ایم که هم‌اکنون پیش‌نویس آن در کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی آموزش‌وپرورش استان تصویب شد و در دستور جلسه آینده شورای عالی آموزش‌وپرورش که با حضور رئیس‌جمهور برگزار می‌شود، قرار دارد.
شکوهی افزود: شاخص‌های توزیع مشاور در مدارس و منسجم و هدفمند کردن فعالیت‌های مشاوران در این طرح دیده ‌شده است.
شکوهی در پایان گفت: مراکز مشاوره خصوصی نیز می‌توانند در تعامل با آموزش‌وپرورش کمک‌کننده باشند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی