fa پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران ۸۰ درصد کاهش یافته است مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران ۸۰ درصد کاهش یافته است. 10/15/2019 2:47:54 PM 10/15/2019 2:47:29 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران:

پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران ۸۰ درصد کاهش یافته است

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران گفت: پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران ۸۰ درصد کاهش یافته است.
سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:47
پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران ۸۰ درصد کاهش یافته است
به گزارش مهر، ثریا شارقی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور همتی، رییس کل بانک مرکزی و انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد با اشاره به اهمیت توجه به مشاغل خانگی اظهار داشت: بیشترین متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی بانوان هستند و اشتغالزایی در زمینه مشاغل خانگی با کمترین میزان اعتبار امکانپذیر است و از همین رو هم به مدیران و مسئولان توصیه می شود در این حوزه پررنگ تر ورود کنند.
شارقی با بیان اینکه ۴۸ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی مشاغل خانگی مربوط به سال گذشته هر چند به سختی جذب شد اما سبب ایجاد اشتغال مناسب شد است گفت: تسهیلات مشاغل خانگی استان تهران ۸۰ درصد کاهش یافته است و در خواست داریم که این تسهیلات افزایش پیدا کنند.
وی تاکید کرد: کاهش میزان این تسهیلات در استان تهران در سال جاری مناسب نیست و درخواست داریم ضمن توجه به نقش این بخش در ایجاد اشتغال نسبت به افزایش تسهیلات مشاغل خانگی اقدام شود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: باید همه کمک کنیم تا بهبود وضعیت اشتغال و همچنین حفظ اشتغال موجود به شکل مطلوب محقق شود که امید است با همکاری و هم افزایی این هدف پیگیری شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی