fa طرح رتبه‌بندی معلمان از ابتدای مهر ۹۸ برای معلمین اعمال می شود وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان از ابتدای مهر ۹۸ برای معلمین اعمال می شود. 10/15/2019 2:54:42 PM 10/15/2019 2:54:38 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
وزیر آموزش و پرورش:

طرح رتبه‌بندی معلمان از ابتدای مهر ۹۸ برای معلمین اعمال می شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان از ابتدای مهر ۹۸ برای معلمین اعمال می شود.
سه‌شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:54
طرح رتبه‌بندی معلمان از ابتدای مهر ۹۸ برای معلمین اعمال می شود
به گزارش مهر، محسن حاجی میرزایی صبح سه‌شنبه در حاشیه آیین افتتاح همزمان حدود ۲ هزار پروژه آموزشی کشور و ۱۰ هزار کلاس جدید درس به صورت ویدئو کنفرانس در شهرستان دماوند در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اگر تصویب طرح رتبه بندی معلمان مدت دار نیز شود این طرح از ابتدای مهر۹۸برای معلمین اعمال می شود.
حاجی میرزایی همچنین در خصوص رتبه بندی معلمان گفت: این کار جزو مسئولیت های ماست، امسال در بودجه اعتباری پیش بینی شده و در نیمه دوم سال با اطمینان انجام می شود و آیین نامه آن در نوبت طرح در دولت است که تصویب کند و اجرایی شود از هر زمانی که ابلاغ شود اِعمالش از اول مهر ۹۸ است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال ۲ هزار میلیارد تومان برای اجرای رتبه بندی معلمان اختصاص داده است گفت: آیین نامه ای در خصوص چگونگی کیفیت این رتبهبندی ها نیز مورد تدوین قرار گرفته است.
وی در تشریح جزییات تدوین این ایین نامه نیز اظهار داشت: قرار دادن معلمان در 5 رتبه بر اساس تحصیلات، تجربیات و صلاحیت های تخصصی و حرفه ای از بندهای این ایین نامه است که هریک از این موارد به طور جداگانه امتیازهایی را در بر خواهد داشت.
حاجی میرزایی از رسیدن این آیین نامه تا 2 الی 3 هفته آینده به صحن دولت خبر داد و عنوان داشت: آیین نامه تنظیم شده و آموزش و پرورش به دولت تقدیم کرده است و اکنون در فرایند بررسی دولت است و رتبه بندی در فرایند تصویب است و اجرای آن از اول مهر می باشد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی