fa دانشجویان با مهارت‌افزایی از آموخته‌های خود به نحو صحیحی استفاده کنند معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توجه به مهارت‌افزایی و کیفیت را برای دانشجویان یک لازمه دانست تا بتوانند از آموخته‌های خود به نحو صحیحی استفاده کنند. 2/19/2018 12:21:27 PM 2/19/2018 12:21:25 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون آموزشی وزیر علوم تاکید کرد؛

دانشجویان با مهارت‌افزایی از آموخته‌های خود به نحو صحیحی استفاده کنند

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری توجه به مهارت‌افزایی و کیفیت را برای دانشجویان یک لازمه دانست تا بتوانند از آموخته‌های خود به نحو صحیحی استفاده کنند.
دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 12:21
دانشجویان با مهارت‌افزایی از آموخته‌های خود به نحو صحیحی استفاده کنند
به گزارش ایسنا، دکتر شریعتی نیاسر در مراسم بیست و پنجمین سال تاسیس دانشگاه خلیج فارس با بیان اینکه ما دوران سختی را پشت سر گذاشتیم تا به شرایط امروز برسیم، اظهار کرد: امروز میدان ورود به عرصه بین‌الملل برای ما باز شده است و باید با هماهنگی در سیاست‌گذاری و اجرا، از این فرصت بزرگ به خوبی استفاده کنیم.
وی افزود: یکی از بخش‌های مهم آمایش آموزش عالی طرح تقسیم آموزش عالی به ۱۰ منطقه است که استان بوشهر در منطقه ۷ قرار خواهد گرفت و درخود منطقه ۷، مقام دوم را خواهد داشت.
دکتر عبدالمجید مصلح، رئیس دانشگاه خلیج فارس نیز در این مراسم ضمن تبریک ۲۵ سالگی دانشگاه، گفت: دانشگاه خلیج فارس با درایت و پشتیبانی مادی و معنوی مسئولان جمهوری اسلامی و با تلاش بی‌وقفه و همت بلند دانشجویان، اعضای هیات علمی، کارمندان و مدیران آن مسیر پیشرفت و ترقی را در پیش گرفته و به کامیابی‌های فراوانی دست یافته است.
دکتر مصلح افزود: در بیست و پنجمین سال تاسیس، دانشگاه خلیج‌فارس به پشتوانه همه دستاوردها و اندوخته‌های ارزشمندش، بر اساس برنامه‌ای راهبردی که به تصویب هیات امنای آن رسیده است، کارآفرین شدن، ارتقای جایگاه علمی و بین‌المللی و مرجعیت علمی در حوزه خلیج فارس را به عنوان اهداف راهبردی خویش معین کرده و با به‌کارگیری همه سرمایه‌های مادی و انسانی خود برای تحقق این اهداف قدم بر می‌دارد.
در ادامه این مراسم از سرود دانشگاه خلیج فارس رونمایی و از نقش آفرینان توسعه دانشگاه خلیج فارس تجلیل شد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی