fa طرح واحد سنجش و پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد و دکتری تدوین می شود معاون آموزشی وزیر علوم گفت: سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت علوم در حال تدوین طرح واحدی برای سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است. 11/16/2019 3:40:37 PM 11/16/2019 3:40:31 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

طرح واحد سنجش و پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد و دکتری تدوین می شود

معاون آموزشی وزیر علوم گفت: سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت علوم در حال تدوین طرح واحدی برای سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است.
دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 15:40
طرح واحد سنجش و پذیرش دانشجو در کارشناسی ارشد و دکتری تدوین می شود
علی خاکی صدیق در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سازمان سنجش آموزش کشور با هماهنگی وزارت علوم در حال تهیه یک طرح واحد برای سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است که این طرح پس از تدوین برای تصویب به شورای سنجش و پذیرش دانشجو ارائه می شود.
وی ادامه داد: هیچ طرحی بدون تصویب شورای سنجش پذیرش دانشجو قانونی نمی شود تمرکز این طرح بیشتر روی سنجش و پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری است چون بیشتر مشکل دانشگاه‌ها در مقاطع تحصیلات تکمیلی است.
معاون آموزشی وزارت علوم افزود: مسئولیت سنجش و پذیرش دانشجو، در تمام مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به شورای سنجش و پذیرش محول شده و دیگر سیاست گذاری این مقاطع در معاونت آموزشی وزارت علوم نبوده و به شورای مذکور واگذار شده و معاون آموزشی نیز به عنوان یک عضو می تواند در این شورا شرکت کند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی