fa ایجاد زمینه مهارت آموزی سربازان برای هدایت به اشتغال نماینده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از تشکیل قرارگاهی با موضوع مهارت آموزی سربازان خبر داد . 11/25/2019 10:04:49 AM 11/25/2019 10:04:44 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

ایجاد زمینه مهارت آموزی سربازان برای هدایت به اشتغال

نماینده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح از تشکیل قرارگاهی با موضوع مهارت آموزی سربازان خبر داد .
یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 10:04
ایجاد زمینه مهارت آموزی سربازان برای هدایت به اشتغال
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان سمنان، مهندس علیخانی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه موضوع سربازی خاص تمام کشور است و همه افراد را شامل می شود، از تشکیل قرارگاهی در سازمان نیروهای مسلح با 21 تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی مختلف کشور خبر داد.
نماینده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح افزود : این قرارگاه با موضوع مهارت آموزی سربازان و در سه حوزه اساسی قبل از خدمت، حین خدمت و بعد از خدمت تشکیل شده است که موضوع سربازی را دچار تحول مثبت کند.
وی هدف از آموزش سربازان را توانمندسازی آنها و ارتقای مهارت آنان برای هدایت به اشتغال برشمرد و تصریح کرد : دوران خدمت سربازی بهترین زمان و مکان برای آموزش افراد است.
آیت الله سید محمد شاهچراغی نیز در این دیدار با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان یکی از کارهای نو و خلاقانه است که باید ادامه دار باشد گفت : اسلام به حرفه و فناوری اهمیت زیادی داده است.
وی با بیان اینکه بی کاری یک آفت است افزود: اشتغال لازم و مهم است.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت : کار شما بسیار مقدس است و اگر یک نفر را هدایت کنید و به او اشتغال برسانید برای شما کافی است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی