fa ایجاد ۳۰ هزار شغل در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری کشور معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: ۳۰ هزار شغل در ۴۲ پارک علم و فناوری و ۱۸۶ مرکز رشد و فناوری کشور ایجاد شد. 2/19/2018 12:25:41 PM 2/19/2018 12:25:38 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/02/1802151341_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/02/1802151341_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم خبرداد:

ایجاد ۳۰ هزار شغل در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری کشور

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: ۳۰ هزار شغل در ۴۲ پارک علم و فناوری و ۱۸۶ مرکز رشد و فناوری کشور ایجاد شد.
دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 12:25
ایجاد ۳۰ هزار شغل در مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری کشور
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکترمسعود برومند در حاشیه مراسم بهره‌برداری از ساختمان دانشکده منابع طبیعی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اظهار کرد: در حال حاضر پارک‌های علم و فناوری و مرکز رشد در کشور ۳۰ هزار میلیارد ریال گردش مالی دارند.
وی فعالیت مراکز رشد و پارک های علم و فناوری خوزستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: زمینه فعالیت‌های مراکز رشد و پارک های علم و فناوری در استان خوزستان بالا است و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی می‌توانند در این مراکز علمی فعالیت خوبی داشته باشند.
برومند با اشاره به فعالیت علمی و پژوهشی دانشگاه‌های کشور گفت: فعالیت دانشگاه‌ها در حوزه ایجاد اشتغال‌پذیری و ارتقای سطح مهارت‌های عمومی فارغ‌التحصیلان از مهم‌ترین برنامه دانشگاه‌ها در سال آینده است.
وی فعالیت‌های علمی- بین‌المللی در دانشگاه‌ها را جزو ارکان اساسی فعالیت‌های سال ۱۳۹۷ عنوان کرد و گفت: مجموعه فعالیت‌ها به خصوص در حوزه توسعه فناوری از اهداف ویژه دانشگا‌ه‌ها در سال آینده خواهد بود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی