fa زمان ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زمان آغاز به کار مجدد سامانه "منادا" برای ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویی این دانشگاه را روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه اعلام کرد و گفت: نتایج نهایی نقل و انتقالات، از طریق سامانه منادا و کمیسیون نقل و انتقالات تا قبل از شروع نیمسال دوم تحصیلی اعلام می‌شود. 11/27/2019 4:41:57 PM 11/27/2019 4:41:54 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801112284_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801112284_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
اعلام نتایج نهایی تا ۱۲ بهمن

زمان ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی زمان آغاز به کار مجدد سامانه "منادا" برای ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویی این دانشگاه را روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه اعلام کرد و گفت: نتایج نهایی نقل و انتقالات، از طریق سامانه منادا و کمیسیون نقل و انتقالات تا قبل از شروع نیمسال دوم تحصیلی اعلام می‌شود.
چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 16:41
زمان ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد
به گزارش بازارکار حجت الاسلام ابراهیم کلانتری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: نقل و انتقالات دانشجویی از ۱۰ آذرماه آغاز شده و سامانه منادا از این زمان مجدداً فعال می‌شود؛ دانشجویان می‌توانند ازطریق این سامانه نسبت به ثبت‌نام نقل و انتقالات برای ترم بهمن ماه اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: کسانی که به صورت طبیعی واجد شرایط نقل و انتقال باشند، از سامانه منادا جواب مثبت دریافت خواهند کرد. این در حالی است که درخواست افرادی که در سامانه به مشکل بربخورند، در کمیسیون نقل و انتقالات بررسی شده و نتایج نهایی تا قبل از شروع ترم بهمن (نیمسال دوم سال تحصیلی) دانشگاه آزاد اسلامی (۱۲ بهمن) اعلام خواهد شد.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان متقاضی می‌توانند از طریق سامانه منادا به آدرس https://monada.iau.ir/ نسبت به ثبت‌نام برای نقل و انتقالات دانشجویی نیمسال دوم اقدام کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی