fa پذیرفته‌شدگان آزمون تعیین سطح نوبت اول به چه نکاتی باید توجه کنند؟ رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح جزئیات ثبت‌نام در کلاس‌های زبان برای دانشجویانی که درآزمون تعیین سطح نوبت اول مجاز شده‌اند، پرداخت. 5/22/2018 3:28:20 PM 5/22/2018 3:28:16 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

پذیرفته‌شدگان آزمون تعیین سطح نوبت اول به چه نکاتی باید توجه کنند؟

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح جزئیات ثبت‌نام در کلاس‌های زبان برای دانشجویانی که درآزمون تعیین سطح نوبت اول مجاز شده‌اند، پرداخت.
سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 15:28
پذیرفته‌شدگان آزمون تعیین سطح نوبت اول به چه نکاتی باید توجه کنند؟
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر امیررضا شاهانی اظهار کرد: پیرو مصوبه شورای برنامه‌ریزی آموزشی دانشگاه مورخ 97/1/21 و به منظور بهبود سطح زبان انگلیسی دانشجویان دوره دکتری تخصصی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به برگزاری کلاس‌های آمادگی زبان انگلیسی کرده است، که شرط ورود به این کلاس‌ها شرکت در آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی و کسب حداقل نمره 200 از 1000می‌باشد.
رئیس مرکز سنجش و پذیرش ادامه داد: اولین آزمون تعیین سطح دانشجویان درتاریخ 97/2/14 برگزارشد و نتایج آن اعلام شده است که با توجه به نمره کسب شده متقاضیان به سه سطح توانمندی دسته‌بندی می‌شوند.
وی ادامه داد: داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین 200 تا 390 شده است باید در کلاس‌های سطح یک ثبت‌نام کنند. داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین 400تا590 شده ات بایددر کلاسهای سطح دو ثبت نام کنند و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بالاتر از 600 شده باید در کلاسهای سطح سه ثبت نام کنند.
شاهانی تصریح کرد: کلاس‌های فوق به دو صورت حضوری در تهران و الکترونیکی برگزار خواهد شد و هرترم به مدت یک ماه و نیم و 9 ساعت در هفته خواهد بود و در صورتی که میانگین نمرات کسب شده در آزمون‌های پایان هر ترم آموزشی، حداقل 50 باشد نمره مذکور به عنوان جایگزین نمره آزمون زبان EPTدانشجویان دوره دکتری تخصصی قابل پذیرش خواهد بود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی