fa رویداد ملی «ایده بازار خوراک و نوشیدنی» برگزار می‌شود سومین رویداد ملی ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی با شعار «فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بیان و توسعه سلامت ملی» در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. 12/9/2019 9:29:24 AM 12/9/2019 9:29:17 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

رویداد ملی «ایده بازار خوراک و نوشیدنی» برگزار می‌شود

سومین رویداد ملی ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی با شعار «فناوری سلامت، اقتصاد دانش‌ بیان و توسعه سلامت ملی» در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.
یکشنبه 17 آذر 1398 ساعت 15:29
رویداد ملی «ایده بازار خوراک و نوشیدنی» برگزار می‌شود
به گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این رویداد با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان غذا و دارو، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی و بخش خصوصی در محل دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.
هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و همسو کردن ظرفیت‌های ناشناخته در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد کشور است.
ایده‌بازار خوراک و نوشیدنی در تلاش است با شناسایی ایده‌ها و طرح‌های برتر این حوزه و هدایت آن‌ها به سمت جامعه سرمایه‌گذاران کشور، با حمایت مادی و معنوی طرح‌ها و در راستای تجاری‌سازی آنها، گامی مؤثر در مسیر ارتقای سلامت و اقتصاد غذایی کشور بردارد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی