fa ناجیان غریق بیمه می شوند دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت باتوجه به اهمیت و حساسیت کاری ناجی غریق ها، این مهم به عنوان یک شغل محسوب شده و ناجیان میتوانند در خصوص بیمه تامین اجتماعی اقدام کنند. 12/9/2019 4:21:47 PM 12/9/2019 4:21:44 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور؛

ناجیان غریق بیمه می شوند

دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت باتوجه به اهمیت و حساسیت کاری ناجی غریق ها، این مهم به عنوان یک شغل محسوب شده و ناجیان میتوانند در خصوص بیمه تامین اجتماعی اقدام کنند.
دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت 16:21
ناجیان غریق بیمه می شوند
به گزارش بازارکار مهدی حیدری امروز(18 آذر) در مجمع سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان کردستان ضمن اشاره به اینکه کردستان بیشترین پتانسیل را در بحث غواصی و نجات غریق دارد، اظهار کرد: استان کردستان مدرس های توانایی در زمینه نجات غریق دارد و بر همین اساس لازم نیست کسی از استان های دیگر برای تدریس به اینجا بیایند.
وی به اهمیت بیمه بودن ناجی غریق ها اشاره و عنوان کرد: باتوجه به اهمیت و حساسیت کاری ناجی غریق ها، این مهم به عنوان یک شغل محسوب شده و ناجیان می توانند در خصوص بیمه تامین اجتماعی اقدام کنند.
دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور ضمن اشاره به اینکه تمام برنامه های مربوط به نجات غریق و غواصی باید زیر نظر هیات انجام گیرد، گفت: زمانی هیات نجات غریق می تواند رشد کند که تعامل مطلوبی را با اداره ورزش و جوانان، دادگستری و بهداشت و درمان داشته باشد.
حیدری در ادامه افزود: مکان های آبی باید با حساسیت زیاد اداره شود و از تمام لحاظ باید ایمن باشد .
وی به فرهنگ سازی در جامعه اشاره و تصریح کرد: اگر در جامعه فرهنگ سازی صحیح صورت بگیرد، در طول سال شاهد غریق کمتری هستیم.
دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور گفت: این رشته در کشور از خانواده 200 هزار نفری برخوردار است و این مهم می طلبد که آموزش این رشته با حساسیت بالایی صورت بگیرد.
حیدری به مسئله تمرکز زدایی از پایتخت اشاره و عنوان کرد: تمام استان های کشور از پتانسیل خوبی برخوردار هستند و فدراسیون تمام برنامه های پیش رو را در بین استان ها تقسیم کرده است.
وی به اهمیت حضور تیم نجات غریق کردستان در لیگ کشوری اشاره و خاطرنشان کرد: فدراسیون هر ساله لیگ های مختلفی را در برگزار می کند که امیدواریم هیات استان کردستان با جذب اسپانسر بتواند در این رقابت ها شرکت کند.
دبیر فدراسیون نجات غریق و غواصی کشور، ارزیابی عملکرد هیات استان کردستان را مطلوب ارزیابی کردو یادآور شد: هیات نجات غریق استان کردستان باید به امر پایه بیشتر توجه کند و در راستای قهرمان پروری گام های محکم تری بردارد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی