Skip Navigation Links
انصراف از پیوندهای مرور
صفحه اصلی
درباره كانون
خدمات و تسهیلات
بخشنامه‌ها
کانون واحدها
انتقاد و پيشنهاد
تماس با ما
سوالات متداول
چاپ صفحهمعرفی سایت به هم دانشگاهی
اخبار بازار کار و فرصت‌های شغلی
انصراف از پیوندهای مرور
عضویت‌و‌صدور‌کارت‌فارغ‌التحصیلی:
ثبت نام در سایت
عضویت رایگان
درخواست‌کارت‌شناسایی‌‌فارسی
درخواست‌کارت‌شناسایی‌‌انگلیسی
درخواست‌تمدید‌یا‌تعویض‌کارت
ویرایش اطلاعات شخصی
آخرین وضعیت صدور کارت
سوالات متداول
بازیابی رمز عبور
انتقادات مربوط به کارت
رمز عبور برای درخواست‌های پستی
فرم درخواست کارت شناسایی فارغ التحصیلی (غیراینترنتی-پستی)
مشروح برنامه‌ها و خدمات کانون
اخبار:
بازار کار و فرصت‌های شغلی
تحصیلات تکمیلی و تخصصی
تشکل‌ها و نظام‌های صنفی
نظام وظیفه دانشگاهیان
دانشگاه آزاد اسلامی
کانون فارغ التحصیلان
ثبت نام متقاضیان کار
گزارش تصویری:
عکس‌ها
فیلم ها
معرفی سايت به هم دانشگاهی
ایده های فارغ التحصیلان
 
 
افتتاح نخستین پارک کسب و کارهای نوین  
 
 
  -
مدیر نمایشگاه دائمی استارت آپ‌ها و اپلیکیشن‌های کسب و کار گفت: نخستین پارک کسب و کارهای نوین در سطح کشور اول شهریورماه در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش بازارکار، رسول رضوانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهارشنبه یکم شهریورماه، نخستین پارک کسب و کارهای نوین در سطح کشور در استان اصفهان راه‌اندازی می‌شود.
وی با بیان اینکه تمام افرادی که به نوعی در کسب و کارهای نوین ورود کرده‌اند می‌توانند در پارک جمع شوند، افزود: نگاه مجموعه استفاده از ابزار روز برای اصناف است.
مدیر نمایشگاه دائمی استارت آپ‌ها و اپلیکیشن‌های کسب و کار تأکید کرد: می‌خواهیم پل ارتباطی میان خدمت‌گیرنده و خدمت‌دهنده جدید باشیم؛ مانند 118 هر کسی شماره تلفنی را می‌خواهد با این شماره تماس بگیرد، در سامانه 193 همین اتفاق می‌افتد با این تفاوت که اصناف درجه می‌گیرند و خدمات بهتری ارائه خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: نرم افزار، سایت خوش، مرکز داده و مرکز تلفنی از جمله زیرساخت‌های خدمات ویژه شهروندی است.
ابوالفضل محمدی‌قدیم نیز با بیان اینکه هدف ما یکپارچه‌سازی خدمات است، تصریح کرد: رویکرد خدمات ویژه شهروندی (خوش) با شماره سه رقمی 193 استفاده از خدمات استاندارد است.
وی عنوان کرد: در شهرها به ویژه کلان‌شهرها دغدغه خدمت بهتر وجود دارد، این که منبعی برای اعلام این موضوع باشد و بتواند دسترسی ساده را به شهروندان ارائه کند مورد نیاز است.
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل گروه شرکت‌های همگامان تأکید کرد: با وجود خدمات ویژه شهروندی و رتبه‌بندی، خدمات‌دهنده اگر بداند بازخورد کارش در ادامه کار لحاظ می‌شود خواسته یا ناخواسته کیفیت ارتقا پیدا می‌کند.
وی با اشاره به پوشش خدمات این سامانه اظهار داشت: گستره کار ما به صورت کشوری ارائه می‌شود، حتی پیشنهاد دادیم در بدو ورود به گردشگران نیز آشنایی با این سامانه صورت بگیرد تا در صورت نیاز با زمان خود گردشگر راهنمایی لازم را دریافت کند.
محمدی‌قدیم با بیان اینکه تماس با سامانه 193 رایگان است، گفت: شماره 1633 پشتیبان این سامانه است که در صورت بروز هر گونه مشکلی قابل استفاده خواهد بود.

 


مترجم:  
منبع :
 

تاريخ ايجاد: 25/05/1396 09:57 ب.ظ
تاريخ آخرين اصلاح : 25/05/1396 05:27 ب.ظ