fa سن اعضای شورای نظارت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به زیر 40 سال تغییر می‌کند رئیس دانشگاه آزاد گفت: نمایندگان شورای نظارت بر نشریات دانشجویی و همچنین خوابگاه‌ها،‌ واحدهای سراسر کشور به اعضای جوان زیر 40 سال تغییر خواهند یافت. 12/24/2019 4:47:10 PM 12/24/2019 4:46:34 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
طهرانچی:

سن اعضای شورای نظارت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به زیر 40 سال تغییر می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد گفت: نمایندگان شورای نظارت بر نشریات دانشجویی و همچنین خوابگاه‌ها،‌ واحدهای سراسر کشور به اعضای جوان زیر 40 سال تغییر خواهند یافت.
سه‌شنبه 3 دی 1398 ساعت 16:47
سن اعضای شورای نظارت واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به زیر 40 سال تغییر می‌کند
محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تغییر هیات‌های ناظر در شورای نظارت واحدهای دانشگاه آزاد گفت: یکی از اولویت‌های این دانشگاه تغییر سن اعضای شورای نظارت بر نشریات و خوابگاه‌ها است که در این رابطه هیات‌های ناظر را نمایندگان روسای واحدهای دانشگاه آزاد تشکیل می‌دهند به طوری که جوانان زیر ۴۰ سال جایگزین نمایندگان فعلی شورای نظارت خواهند شد.
 جوانان نخبه و فارغ‌التحصیلان نمایندگان شورای نظارت می شوند
وی افزود: در این طرح تحول در کنار فعالیت رئیس دانشگاه در انتخاب اعضای نمایندگان روسای دانشگاهی تجدیدنظر خواهد شد به طوری که جوانان نخبه و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی جایگزین اعضای شورای نظارت می‌شوند.
تغییر ۱۱ شورای نظارت در واحدهای استانی​
طهرانچی تصریح کرد: در اجرای این طرح تاکنون ۱۱ شورای نظارت بر نشریات دانشجویی و خوابگاه‌ها در واحدهای استانی دانشگاه آزاد انجام شده است که این طرح تا پایان سال در همه واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور اجرا می‌شود، در واقع باید بگویم ما با این اقدام تصمیم داریم اعتماد به جوانان را از درون دانشگاه شروع کرده و بالا ببریم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی