fa جزئیات ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ ثبت نام کردند که از این ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند. 1/6/2020 4:18:00 PM 1/6/2020 4:17:50 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803166135_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803166135_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مشاور عالی سازمان سنجش

جزئیات ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹ ثبت نام کردند که از این ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.
چهارشنبه 11 دی 1398 ساعت 16:17
جزئیات ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ۹۹
حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزئیات آماری ثبت نام در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ۹۹ توضیح داد: برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت تعیین شده یعنی در زمان  ۱۶ تا ۲۸ آذر ۹۸ نسبت به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نکرده‌اند برنامه‌ای در نظر گرفته شده  تا در روز دوشنبه ۱۴ بهمن تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
توکلی ادامه داد: به منظور فراهم آوردن فرصت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور مهلت مجدد ثبت نام در بهمن ماه ۹۸ برای ویرایش و ثبت نام مجدد آزمون درنظر گرفته شد. همچنین در این آزمون تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب ثبت نام کردند که از این ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.
وی در پایان گفت: از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب، تعداد ۳۲ هزار و ۶۳۲ داوطلب نیز علاقمندی خود را به شرکت در کدرشته دوم اعلام کردند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۲۲ نفر زن و ۱۷ هزار و ۹۱۲ نفر مرد هستند. علاوه بر این از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلبی که در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده‌اند تعداد ۱۵۸ هزار و ۵۷۱ نفر علاقمندی خود را برای شرکت در کدرشته‌های دانشگاه پیام نور و موسسات غیر انتفاعی اعلام کرده‌اند که از این تعداد، ۸۲ هزار و ۱۸۰ نفر زن و ۷۶ هزار و ۳۹۱ نفر مرد هستند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی