fa راه اندازی دفتر ایده‌های نو در دستور کار قرار گیرد مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد خطاب به مسئولان استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد، گفت: یک دفتر ایده‌های نو در مجموعه استانی خود تأسیس کنید. 1/6/2020 4:49:15 PM 1/6/2020 4:49:04 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی:

راه اندازی دفتر ایده‌های نو در دستور کار قرار گیرد

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد خطاب به مسئولان استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد، گفت: یک دفتر ایده‌های نو در مجموعه استانی خود تأسیس کنید.
سه‌شنبه 10 دی 1398 ساعت 16:49
راه اندازی دفتر ایده‌های نو در دستور کار قرار گیرد
به گزارش مهر، نخستین نشست سراسری مسئولان استانی دفاتر نهاد رهبری، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، صبح امروز در مهمانسرای حافظ برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در این نشست با ارائه گزارشی از راه‌اندازی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: از زمان راه‌اندازی این دفتر، بسترهای مناسبی در حوزه های مختلف دانشگاه از جمله معارف، فرهنگ و... فراهم شده است.
وی افزود: مسئولان دفاتر نهاد رهبری استانی دانشگاه آزاد اسلامی باید با ساختاری چابک و با نشاط، از بسترهای به وجود آمده استفاده کرده و برنامه‌های خود را پیش برند.
حجت‌الاسلام والمسلمین شریفانی خطاب به مسئولان استانی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یک دفتر ایده‌های نو در مجموعه استانی خود تأسیس کنید. دانشگاه آزاد اسلامی دارای اساتید و دانشجویان نخبه و خلاق بسیاری است. با شناسایی این افراد و استفاده از ایده‌های آنها، می‌توان راه‌حلی برای مشکلات دانشگاه و کشور پیدا کرد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه یکی از منویات قرآن و مقام معظم رهبری، رواج روحیه امید در جامعه است، تأکید کرد: باید روح ناامیدی را از فضای کاری خود دور کنیم. امکانات این دانشگاه بسیار زیاد است و باید در جهت مثبت و حل چالش‌ها به کار گرفته شود.
وی با تأکید بر لزوم توسعه فرهنگ قرآن در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: علاوه بر توسعه فرهنگ قرآن، موضوع گسترش فرهنگ نماز و حل چالش‌های فرهنگی در بین اساتید و دانشجویان باید در دستور کار نمایندگان نهاد مقام معظم رهبری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی قرار گیرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی