fa فرصت جدید اشتغال برای فارغ التحصیلان کشاورزی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید متناسب با شرایط کنونی و تغییر جهت از کشاورزی سنتی به نوین از طریق اشاعه دانش روز به عرصه‌های کشاورزی در استان با تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی میسر می‌شود. 1/13/2020 11:59:14 AM 1/13/2020 11:59:01 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس

فرصت جدید اشتغال برای فارغ التحصیلان کشاورزی

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید متناسب با شرایط کنونی و تغییر جهت از کشاورزی سنتی به نوین از طریق اشاعه دانش روز به عرصه‌های کشاورزی در استان با تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی میسر می‌شود.
یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 11:59
فرصت جدید اشتغال برای فارغ التحصیلان کشاورزی
فرصت جدید اشتغال برای فارغ التحصیلان کشاورزیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد باقر میری رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس گفت: ایجاد فرصت‌های شغلی جدید متناسب با شرایط کنونی و تغییر جهت از کشاورزی سنتی به نوین از طریق اشاعه دانش روز به عرصه‌های کشاورزی در سطح روستا‌ها و شهرستان‌ها با تشکیل مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی میسر می‌شود.
او اظهارکرد: در اجرای واگذاری امور تصدیگری به بخش غیردلتی، مدیران بخش کشاورزی دولتی ملزم به حمایت و توسعه مراکز خدمات غیردولتی در سطح استان وانعقاد قرار داد و ارجاع کار به این مراکز هستند.
میری با اشاره به نظام صدور مجوز مراکز خدمات غیردولتی، تصریح کرد: این مراکز با دارا بودن نیروی فنی و متخصص در بخش‌های کشاورزی، منابع طبیعی، گیاهان دارویی، مکانیزاسیون، شیلات، دامپروری، آزمایشگاه، بازرگانی، فضای سبز، عرضه نهاده‌های کشاورزی و صدور مجوز‌ها در واحد تولیدی قادر به ارائه خدمات فنی مهندسی است.
او یادآور شد: با افتتاح ۴۳ مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در سطح استان فارس بستر مناسب جهت ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان این بخش میسر شده است.
این مقام مسئول یادآور شد اعضاء حقیقی و حقوقی سازمان با مراجعه به سایت www.agrieng.org/sanka و ارائه مدارک و تضامین مورد نیاز، درخواست تاسیس مراکز خدمات غیر دولتی کرده و بسته به رتبه و صلاحیت خود نسبت به ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف اقدام کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی