fa آیا از دی ماه حقوق هر معلم ۴۰۰ هزار تومان زیاد می‌شود معلمان می‌گویند: منتظریم رتبه‌بندی از دی ماه اجرایی شود و معوقات قبلی نیز با حقوق دی ماه پرداخت شود. 1/13/2020 12:02:27 PM 1/13/2020 12:02:10 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

آیا از دی ماه حقوق هر معلم ۴۰۰ هزار تومان زیاد می‌شود

معلمان می‌گویند: منتظریم رتبه‌بندی از دی ماه اجرایی شود و معوقات قبلی نیز با حقوق دی ماه پرداخت شود.
یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 17:02
آیا از دی ماه حقوق هر معلم ۴۰۰ هزار تومان زیاد می‌شود
جمعی از معلمان در تماس با خبرنگار ایلنا، از انتظار برای دریافت افزایش حقوق رتبه‌بندی از دی ماه خبر دادند و گفتند: امیدواریم آخر این ماه، اجرای رتبه‌بندی ار در فیش‌های حقوقی‌مان ببینیم.
آنها اضافه کردند: براساس وعده‌های قبلی، باید به حقوق هر معلم به طور میانگین 400 هزار تومان افزوده شود و در ضمن معوقات اجرای طرح از مهرماه را نیز باید یکجا به حساب‌مان واریز کنند.
این در حالیست که علی الهیار ترکمن، معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی پرسشگر اظهار داشت: نباید به این قائل باشیم که رتبه‌بندی می‌کنیم تا حقوق افزایش یابد و پول توزیع می‌کنیم، مگر به توزیع پول مجاز هستیم؟ هر موضوعی سازوکارهای قانونی خود را دارد.
معلمان با اشاره به این اظهارات می‌گویند: پیش از این وعده‌ی افزایش 400 هزار تومانی حقوق معلمان رسمی را داده بودند و حالا منتظر تحقق این وعده هستیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی