fa سرانه پزشک خانواده شهری باید منطقی شود رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، از مدل اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری در استان مازندران ابراز رضایت کرد. 1/13/2020 3:45:15 PM 1/13/2020 3:45:07 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت؛

سرانه پزشک خانواده شهری باید منطقی شود

رئیس مرکز مدیریت شبکه وزارت بهداشت، از مدل اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری در استان مازندران ابراز رضایت کرد.
شنبه 21 دی 1398 ساعت 15:45
سرانه پزشک خانواده شهری باید منطقی شود
به گزارش  خبرگزاری مهر، جعفر صادق تبریزی، از مدل اجرایی برنامه پزشک خانواده شهری و نظام ارجاع مازندران ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: این مدل نقطه عطفی برای گسترش برنامه پزشک خانواده شهری در سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور است.
وی، مازندران را نمونه خوبی از مدل اجرای برنامه پزشک خانواده شهری دانست و گفت: باید از این استان و برنامه آن حمایت کنیم و درس‌هایی که از این برنامه در مازندران گرفتیم را به کل کشور ارائه دهیم.
تبریزی از اجرای برنامه پزشک خانواده شهری در درمانگاه‌های ملکی تأمین اجتماعی نیز اظهار خرسندی کرد و افزود: آنچه در مطب پزشکان متخصص طرف قرارداد با برنامه پزشک خانواده شهری دیده شد، رابطه خوب پزشکان متخصص با پزشکان خانواده، حتی در ساعات غیر اداری بوده است که با یکدیگر در مورد بیماران خود مشورت می‌کنند.
تبریزی افزود: در مجموع ارائه دهنده خدمت و گیرنده خدمت از اجرای این برنامه رضایت داشتند. لذا منطقی کردن سرانه و پرداخت به موقع و حمایت از برنامه از جمله کارهایی است که باید در ستاد ملی مورد رصد و بررسی قرار گیرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی