fa استخدام مشمولان غایب در موسسات دولتی و غیر دولتی ممنوع است معاون وظیفه عمومی استان اصفهان گفت: به کارگیری و استخدام مشمولان غایب در موسسات دولتی و غیردولتی ممنوع است. 1/13/2020 4:18:39 PM 1/13/2020 4:18:19 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803151649_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803151649_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

استخدام مشمولان غایب در موسسات دولتی و غیر دولتی ممنوع است

معاون وظیفه عمومی استان اصفهان گفت: به کارگیری و استخدام مشمولان غایب در موسسات دولتی و غیردولتی ممنوع است.
پنج‌شنبه 19 دی 1398 ساعت 16:18
استخدام مشمولان غایب در موسسات دولتی و غیر دولتی ممنوع است
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ مهرداد پناهپوریان با اشاره به ماده 63 مکرر قانون خدمت وظیفه عمومی مبنی بر پیامدهای به کارگیری و استخدام مشمولان غایب بیان داشت: به کارگیری و استخدام مشمولان غایب در موسسات دولتی و غیردولتی ممنوع است.
وی افزود: کسانی که به هر نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیردولتی از قبیل کارخانه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، کارگاه ها، بنگاه ها، مغازه ها و تعمیرگاه ها به کارگیری کنند توسط نیروی انتظامی، وزارتخانه های تعاون،کار و رفاه اجتماعی و صنعت معدن و تجارت، شناسائی و به محاکم قضائی معرفی می شوند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: مجازات این گونه افراد برای بار اول هزینه سالانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر هزینه سالانه 3 سرباز تعیین شده است.
معاون وظیفه عمومی پلیس اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین ثبت نام مشمولان غایب در مراکز آموزشی خصوصی و آزاد برای ارائه آموزش به منزله به کارگیری محسوب و مشمول این مجازات ها می شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی