fa چند هزار نیروی حق التدریس و نهضتی شرایط شرکت در آزمون استخدامی را دارند مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: نزدیک به 80 هزار نیروی حق التدریس و نهضت شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند. 1/20/2020 5:07:46 PM 1/20/2020 5:06:44 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش

چند هزار نیروی حق التدریس و نهضتی شرایط شرکت در آزمون استخدامی را دارند

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: نزدیک به 80 هزار نیروی حق التدریس و نهضت شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش را دارند.
دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 17:07
چند هزار نیروی حق التدریس و نهضتی شرایط شرکت در آزمون استخدامی را دارند
به گزارش خبرنگار بازارکار، یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در نشست خبری که امروز در ساختمان شهید رجایی این وزارتخانه برگزار شد به بازارکار گفت: در زمینه  جذب آموزشیاران نهضت سوادآموزی و حق‌التدریسی‌ها منتظر دریافت مجوز سهمیه استخدامی از سوی سازمان اداری و استخدامی هستیم و در این زمینه تابع قانون هستیم.
مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق­‌التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش ـ مصوب ۱۳۹۷، اظهار کرد: شیوه‌نامه آن آماده شد و بر اساس متن قانون الحاقی در قالب سهمیه سازمان استخدامی باید استخدام‌ها را شروع کنیم.
وی تصریح کرد: سهمیه استخدام را باید سازمان اداری استخدامی بدهد که استفساریه آن دیروز در مجلس رأی آورد و ما بعد از ابلاغ، آمادگی داریم اجرا کنیم.
حسین‌بُر درباره سایر گروه‌های مندرج در این قانون نیز گفت:‌ شیوه‌نامه را ارسال کردیم و به محض اینکه سازمان اداری و استخدامی سهمیه را ابلاغ کند آزمون را عملیاتی می‌کنیم.
هزاران نیروی حق التدریس و نهضتی شرایط شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پروش را دارند و بیصبرانه منتظر آزمون و استخدام در آموزش و پرورش هستند که مدت ها از تصویب قانون آن می گذرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی