fa مکاتبه برای محاسبه «تعجیل» در رتبه‌بندی معلمان مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش از مکاتبه این وزارتخانه با سازمان اداری و استخدامی برای محاسبه «تعجیل» در رتبه‌بندی معلمان خبر داد. 1/21/2020 5:16:25 PM 1/21/2020 5:16:12 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

مکاتبه برای محاسبه «تعجیل» در رتبه‌بندی معلمان

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش از مکاتبه این وزارتخانه با سازمان اداری و استخدامی برای محاسبه «تعجیل» در رتبه‌بندی معلمان خبر داد.
سه‌شنبه 1 بهمن 1398 ساعت 17:16
مکاتبه برای محاسبه «تعجیل» در رتبه‌بندی معلمان
یارمحمد حسین‌بُر مدیرکل امور اداری وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص طرح تعجیل و حذف آن در قانون رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: در سال ۱۳۸۹  از طرف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور بخشنامه‌ای آمد که همکارانی که در مناطق کمتر توسعه یافته خدمت می‌کنند هر سال خدمتشان معادل ۲ سال محاسبه شود.
وی ادامه داد: این بخشنامه برای برخورداری این افراد از برخی مزایا مانند گرفتن طبقات و گروه‌ها بود و در حقیقت منظور از تعجیل، محاسبه هر سال خدمت معادل 2 سال است.
حسین‌بُر در پاسخ به این پرسش که در قانون رتبه‌بندی چه اتفاقی برای تعجیل افتاده است، گفت: تصویب‌نامه گفته است کسی که می‌خواهد رتبه‌ای را بگیرد حتماً باید سنوات خدمتش محاسبه شود و دیگر هر سال معادل 2 سال محاسبه نمی‌شود.
وی ادامه داد: در این خصوص مکاتبه با سازمان اداری و استخدامی شد که بر مبنای همان دستورالعمل سال ۸۹ بتوانیم اقدام کنیم و منتظر پاسخ آنها هستیم.
به گزارش فارس، برخی مخاطبان این خبرگزاری در سامانه فارس من خواستار پیگیری موضوع «طرح رتبه‌بندی معلمان؛ کوهی که کاه شد» شدند که یکی از این موارد تعجیل بود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی