fa تعرفه «خدمات پرستاری در منزل» در انتظار تصویب شورای عالی بیمه معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: میزان تعرفه‌های ارائه خدمات پرستاری در منزل به بیماران 5 نوع بیماری که بیشترین اشغال تخت در بیمارستانها را دارند، بعد از تصویب در شورای عالی بیمه اعلام می شود. 2/4/2020 11:07:07 AM 2/4/2020 11:07:01 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون پرستاری وزیر بهداشت

تعرفه «خدمات پرستاری در منزل» در انتظار تصویب شورای عالی بیمه

معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: میزان تعرفه‌های ارائه خدمات پرستاری در منزل به بیماران 5 نوع بیماری که بیشترین اشغال تخت در بیمارستانها را دارند، بعد از تصویب در شورای عالی بیمه اعلام می شود.
یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 11:07
تعرفه «خدمات پرستاری در منزل» در انتظار تصویب شورای عالی بیمه
مریم حضرتی، معاون پرستاری وزیر بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، درباره «تعرفه‌های  ارائه خدمات پرستاری در منزل»، اظهار داشت: استانداردهای خدماتی در مراقبت در منزل در کار گروهی تخصصی شامل پرستاران، پزشکان و مراکز هوم کر و مراقبت در منزل تعیین شده و برای 5 دسته بیماری‌ها که بیشترین اشغال را تخت دارند، در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: برای بیماری‌های سکته‌های مغزی، نارسایی مزمن قلبی، سرطان و بیمارانی که مراحل آخر زندگی خود را می‌گذرانند، بیمارانی که دچار نارسایی انسدادی مزمن ریوی هستند‌ و بیماران صعب العلاج، استاندارد‌های خدماتی برای ارائه خدمات در منزل نوشته شده است.
معاون پرستاری وزیر بهداشت گفت: در معاونت درمان این موضوع قطعی شده و اکنون به دفتر بیمه فرستادیم تا تعرفه گذاری شود و بعد از اینکه در شورای عالی بیمه مصوب شد،آن را  اعلام می‌کنیم.
حضرتی در پاسخ به این پرسش که «وضعیت پرداخت معوقات پرستاران چگونه است؟»، بیان داشت: میانگین معوقات اضافه کار به 7 ماه رسیده و میانگین معوقه‌های کارانه‌ها نیز به 12 ماه رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: در برخی دانشگاها ممکن است تا 18 ماه معوقه اضافه کاری آنها پرداخت نشده باشد که در نامه‌ای به وزیر بهداشت از وی درخواست کردیم تا موضوع  بررسی شود.



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی