fa کافه‌های کارآفرینی بستر‌های مستعد هم افزایی افکار مشترک هستند مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کافه‌های کارآفرینی بستر‌های بسیار مستعدی برای به هم پیوستن افکار مشترک برای هم افزایی و کارآفرینی هستند. 2/4/2020 12:39:44 PM 2/4/2020 12:39:18 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار:

کافه‌های کارآفرینی بستر‌های مستعد هم افزایی افکار مشترک هستند

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: کافه‌های کارآفرینی بستر‌های بسیار مستعدی برای به هم پیوستن افکار مشترک برای هم افزایی و کارآفرینی هستند.
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 12:39
کافه‌های کارآفرینی بستر‌های مستعد هم افزایی افکار مشترک هستند
به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رحیم سرهنگی در نشست با اعضای کانون کارآفر‌ینان و مراکز مشاوره کارآفرینی استان آذربایجان غربی با تاکید بر مقوله شبکه‌سازی در رسته‌های کارآفرینی گفت: نخستین و مهم‌ترین قدم و مهارت در راه‌اندازی کسب‌وکار و مراکز کارآفرینی، شبکه‌سازی است.
مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: کارآفرینان هر حوزه ممکن است دانش یک حوزه را کسب کنند و یا تجربه‌هایی را داشته باشند، اما مهم‌ترین هدف در بحث کارآفرینی و اشتغال قبل از شبکه‌سازی، مهارت ساختار شبکه است که فعالان هر حوزه باید با کسب مهارت‌های لازم و ایجاد کانون‌های کارآفرینی، شبکه های کاملا متصل به هم را ایجاد کرده و با ترکیب افکار، مجموعه‌های قوی و فعالی را در حوزه مورد نظر داشته باشند.
سرهنگی تصریح کرد: بحث اشتغال و کارآفرینی وظیفه اصلی در ادارت کل استان‌هاست و مراکز مشاوره به عنوان بازوان توانمند وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رسیدن به این هدف، باید در کنار و همراه ادارات کل استان‌ها باشند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی