fa تغییر زمان برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران به دلیل همزمانی با آزمون صلاحیت بالینی پزشکی در روز ۱۷ بهمن ماه جاری برگزار نمی‌شود و زمان جدید برگزار این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد. 2/8/2020 8:56:23 AM 2/8/2020 8:56:01 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مرکز سنجش آموزش پزشکی اعلام کرد

تغییر زمان برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران

مرکز سنجش آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران به دلیل همزمانی با آزمون صلاحیت بالینی پزشکی در روز ۱۷ بهمن ماه جاری برگزار نمی‌شود و زمان جدید برگزار این آزمون متعاقبا اعلام خواهد شد.
دوشنبه 14 بهمن 1398 ساعت 08:56
تغییر زمان برگزاری آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران
به گزارش ایسنا، مرکز سنجش آموزش پزشکی همچنین در اطلاعیه خود تاکید کرد که دلیل تعویق آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران همزمانی آن با آزمون صلاحیت بالینی پزشکی در تاریخ ۱۷ بهمن ۹۸ است. بنابراین برگزاری این آزمون به زمان دیگری موکول شد که تاریخ آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
پیش از این قرار بود آزمون صلاحیت حرفه‌ای پرستاران ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه ۹۸ به صورت کاغذی در ۳۲ دانشگاه علوم پزشکی، برگزار شود.
این آزمون برای ارزیابی صلاحیت حرفه ای برای افرادی که دارای مدرک تحصیلی حداقل کارشناسی پرستاری. کارشناسی ارشد و دکتری پرستاری بودند برگزار می شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی